حفظ هوای سرد در اکثر نقاط کشور

حفظ هوای سرد در اکثر نقاط کشور

کارشناس هواشناسی از افزایش آلاینده ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی خبر داد و گفت: شاخص هوای تهران همچنان برای همه افراد جامعه ناسالم است.

فریبا گودرزی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا چند روز آینده تجمع آلاینده ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی ادامه داشته باشد، گفت: تا روز دوشنبه هفته آینده پدیده غالب در اکثر نقاط کشور به ویژه در مناطق شمال شرق کشور طولانی خواهد شد. هوای سرد و کاهش دما

وی با توصیه هموطنان به مصرف انرژی، تصریح کرد: این امر می تواند با سردی هوا، یخ زدگی معابر، لوله های آب و آسیب به مزارع کشاورزی و بخش های صنعتی اتفاق بیفتد. لذا از هموطنان خواهشمندیم تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت اندیشیده باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه طی روزهای آینده در برخی نقاط کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود افزود: از بعدازظهر امروز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شرقی کشور پیش بینی می شود.

به گفته گدرزی، از امروز تا دوشنبه خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز طوفانی و طوفانی است.

وی با بیان اینکه در شهرهای پرجمعیت و صنعتی افزایش آلاینده ها خواهیم داشت، اعلام کرد: شاخص هوای تهران همچنان برای همه افراد جامعه ناسالم است و پیش بینی می شود دمای هوای پایتخت نیز کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید