حقوق بشر آمریکایی کلاهبرداری بزرگی است/ تاریخ به درستی حق حضرت زینب(س) را ادا نکرده است.

ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790997

آیت الله مدرسی، امام جمعه موقت یزد و از اعضای شورای وکلای نگهبان گفت: بخشی از آنچه دنیا و آمریکا حقوق بشر می نامند تقلب است و برای استثمار دولت ها استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: با وجود تمام کاستی هایی که تاریخ برای حضرت زینب (س) دارد، همان چیزهایی است که داشته است. به ما رسید، فوق العاده است و خطبه هایشان که در سخت ترین شرایط خوانده می شود شگفت انگیز است.

وی افزود: زنی که دانشگاه و اساتید را ندیده و مشق نکرده و از روی عادت در جامعه حضور نداشته است، اما از روی ناچاری ظاهر شده است، چنان علیه ظالمان و ستمگران صحبت می کند که گویی علی (ع) را بر منبر سخنرانی کرده ام. کوفه آهسته آهسته

عضو شورای نگهبان وکلای دادگستری با بیان اینکه در خطبه کوفی مهمترین سوالی که مطرح کرد مصیبت ایشان بود که چرا کاری کردید که حرمت قداست زن و دختر خاندان پیامبر اکرم (ص) را رعایت نکردید؟ : به یزید فرمود: «آیا این انصاف است که اهل بیت را نزد رسول خدا در نظر مردم بیاوریم و چهره هایشان را همه و نقسی ببینند و حجابشان را زیر پا بگذاری؟ “

وی گفت: یکی از عذاب های حضرت زینب (سلام الله علیها) عدم رعایت حریم حجاب برای زنان و دختران توسط اهل بیت رسول الله است، در حالی که امروز می بینیم عده ای رعایت نمی کنند. این حرمت ها در جامعه و جامعه ما باید عفاف و حجاب را حفظ کرد و حدود الهی را در این زمینه حفظ کرد.

مدرسی با اشاره به اینکه روز ولادت این بانوی بزرگ اسلام روز پرستار نامیده شده است، گفت: با فداکاری ادامه می دهند، ما بیشتر به فکر موفقیت و سلامتی هستیم.

امام جمعه موقت یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه گاهی دانشجویان پزشکی به ویژه جراحان گلایه می کنند که نظام پزشکی ما و روش هایی که در اتاق عمل به کار می رود، گاه به شئونات اسلامی احترام نمی گذارد، اظهار داشت: در این زمینه می توان گفت که برخی مواقع به شئونات اسلامی احترام نمی گذارند. وی گفت: این روش ها نیاز به اصلاح دارد و وزیر بهداشت و مسئولان و روسای بیمارستان ها باید به موازین شرعی توجه کافی داشته باشند.

وی با اشاره به روز جهانی حقوق بشر گفت: حقوق بشر در اسلام است و اگر حقوق بشر رعایت شود در جمهوری اسلامی و نزد نظام اسلامی رعایت می شود و آنچه حقوق بشر تلقی می شود دنیا بخشی از حقوق بشر است. کلاهبرداری. “و ابزاری است برای کسانی که به دنبال استثمار هستند، در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

مدرسی گفت: حقوق بشر آمریکا کلاهبرداری بزرگی است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره واکسیناسیون گفت: برخی اظهارنظرها درباره واکسن تاج در فضای مجازی جای تعجب دارد و افراط و تفریط زیاد است و باید در این مسیر راه درستی را طی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید