حقوق معلمان طبق قوانین جدید پرداخت شد


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913228

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری وزیر آموزش و پرورش از اعطای اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه و تامین اعتبار از سوی وزارت دارایی برای پرداخت حقوق به فرهنگیان بر اساس مصوبات جدید طبقه بندی و احیای حقوق کارمندان، دولت امروز اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صادق ستاری، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: روند صدور احکام معلمان از دو هفته پیش آغاز شده و بر این اساس در آبان ماه از مزایای رتبه معلم معلمی به اضافه معوقات هشت گانه گذشته برخوردار شد. ماه‌ها به همه مشمولان این رتبه‌بندی اعطا شد، گفت: همچنین افزایش در نظر گرفته شده از محل مصوبه قانونی برای بازپرداخت حقوق کارکنان و مستمری بگیران کشوری نیز در مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: بابت تاخیر دو روزه در پرداخت حقوق باید از همکاران فرهنگی عذرخواهی کنم و از پیگیری جدی وزیر، مساعدت و همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری قدردانی می کنم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: صدور احکام و پرداخت مزایای طبقه بندی برای بازماندگان مشمول طبقه بندی به اضافه مابقی معوقات در روزهای آینده انجام می شود و در مصوبه قانونی آذرماه لحاظ می شود. وی گفت: فرآیند تعیین رتبه نهایی و نهایی معلمان نیز همزمان پیگیری می شود.

ستاری فرد در پایان با تاکید بر اینکه جای نگرانی برای برخی همکاران از جمله منتقل شدگان که حکم خود را دریافت نکرده اند وجود ندارد. همانطور که گفته شد، تمامی افراد بازمانده در آذرماه محکوم خواهند شد و رتبه بندی بازماندگان را نیز به پایان خواهیم رساند.

وی در خاتمه با تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران خود در وزارتخانه، بخشداری و منطقه، افزود: با توجه به ضرورت و جدیت موضوع، مسئولیت انجام کارها به خوبی و تسریع در اجرای رتبه بندی در درجه اول برعهده روسای مناطق و مدیران کل استان ها است لذا منتظر بمانید سایر احکام در چند روز آینده صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید