حقوق و فعالیت شهرداری بوینورد با بهبود شفاف می شود/ برنامه ای برای مدیریت پسماند در مرکز استان وجود ندارد.


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815971

رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر بوینورد:

یوسف مغوری گفت: هوشمندسازی سامانه شهرداری بوینور برای شفاف سازی حقوق و کار این نهاد در دستور کار قرار گرفته و آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، یوسف مغوری رئیس کمیته برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهرداری بوینور در جمع خبرنگاران در خصوص شفافیت حقوق کارکنان شهرداری بوینور و تمامی وظایف این نهاد گفت: برای شفاف سازی این مطالبه اجتماعی در مرکز استان، بهسازی سیستم شهرداری بجنورد در دستور کار قرار گرفته و اقداماتی برای اجرای آن انجام شده است.

مغروری گفت: در این سامانه علاوه بر شفاف سازی حقوق کارکنان شهرداری بجنورد، سایر اطلاعات و عملکرد این نهاد در حوزه هایی مانند بانک زمین و املاک شهرداری بجنورد نیز شفاف سازی می شود.

وی همچنین بر لزوم تدوین برنامه های عملیاتی راهبردی شهرداری بوینورد تاکید کرد و گفت: در حال حاضر برنامه ای پنج ساله برای نظام مند شدن برنامه های مدیریتی این نهاد در دست تهیه است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهرداری بوینور در پاسخ به شکایات شهروندان و سهامداران پروژه سرمایه گذاری هماگ که ناتمام مانده و هنوز به بهره برداری نرسیده است، گفت: شروع شده است.

وی افزود: این طرح قرار بود در سال 94 بر اساس قرارداد اولیه اجرا شود اما هنوز تکمیل نشده و ناتمام مانده است.

مغوری گفت: بررسی قرارداد اولیه این پروژه هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی خواستار شد: پروژه های سرمایه گذاری ناتمام شهرک بوینور از جمله هماگ، طلای سفید و اوریناچ کیش که شهرداری بوینور نیز یکی از شرکای سرمایه گذاری آن است، با تعامل و تلاش جمعی شناسایی و به بهره برداری برسد.

رئیس کمیته برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهرداری بوینور درباره اعتراض مردم به وضعیت نامناسب مدیریت پسماند در مرکز استان گفت: آنها هم اشتباه کردند.

مغوری گفت: در حال حاضر برنامه ای برای ساماندهی مدیریت پسماند در مرکز استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ قهرمانی

دیدگاهتان را بنویسید