حمایت از پایان نامه های مرتبط با اشتغال و تعاون در سیستان و بلوچستان


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916933

مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

حامد آرامش گفت: این اداره کل از افراد مرتبط با حوزه های اشتغال و تعاون حمایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: پژوهشی است. نیروی محرکه قدرت پیشرفت و توسعه پایدار در جوامع است و به کارگیری نتایج تحقیقات انجام شده در هر زمینه منجر به بهبود تصمیم گیری ها و روش های مرسوم در زمینه های مورد نظر می شود.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای حمایت از پژوهشگران و استفاده از طرح های تحقیقاتی جدید و ممتاز در حوزه کاری آنها به ویژه اشتغال و تعاون، در سال گذشته و امسال 11 پایان نامه دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و یک مورد حمایتی را انجام داده است. Ph.D.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: پژوهش و نوآوری علمی و شیوه های نوین کارآفرینی و اشتغال از جمله مواردی است که امروزه در بسیاری از کشورها اولویت اول است، بنابراین اگر موسسات تحقیقاتی و مؤسسات متولی امر پژوهش ارتقاء یابند. همه اقشار جامعه از آنها بهره مند می شوند.

امید آذرنگ نماینده موسسه کار و تامین اجتماعی در استان نیز در این مراسم افزود: کتاب های منتشر شده این موسسه که در نمایشگاه موجود است با 20 درصد تخفیف به علاقه مندان عرضه می شود.

وی گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته پژوهش در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید