حمایت همه جانبه از مدیرعامل مشکل دار فولاد خراسان!

حمایت همه جانبه از مدیرعامل مشکل دار فولاد خراسان!

از ابتدای دولت سیزدهم و روی کار آمدن عبدالمالکی به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بارقه امیدی در دل مومنان و معتقدان به نظام مبارزه با مفاسد اقتصادی شکل گرفته است. وزارت کار برگزار می شود.

با توجه به اینکه یکی از شعارهای عبدالملکی مبارزه با فساد در این حوزه است، اقدامات تحسین برانگیزی در ستاد وزارت کار و برخی شرکت ها صورت گرفته و انتظار می رفت سایر صندوق های مرتبط نیز با همین روحیه انقلابی و ضد فساد عمل کنند.

بیت الله تشکیل مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی دهقانان، کشاورزان و عشایر آبان ماه گذشته منصوب شد و پیش بینی می شد جابجایی مدیرعامل مشکل دار فولاد خراسان یکی از اولویت های کاری وی باشد، اما متاسفانه اکنون و پس از گذشت حدود هفت ماه. فولاد خراسان جابه جا نشده اما تاکنون با برکناری او مخالفت کرده است.

فساد در فولاد خراسان از چند ماه پیش توسط اکثر رسانه های انقلابی و دلسوز و همچنین دستگاه های نظارتی به دولت و وزارت کار گزارش شده است اما دلیل این نوع مقاومت ها و بی تفاوتی ها وزیر کار و نظام است. صندوق بیمه کشاورزان، کشاورزان و عشایر در این زمینه جای تامل دارد.

نکته جالب دیگر این است که هفته گذشته وزارت کار مراسمی با عنوان قدردانی از بنگاه های اقتصادی پیشرو با حضور عبدالملکی وزیر کار برگزار کرد و به شکلی نامعلوم صندوق تامین اجتماعی روستای کسری گفوری به عنوان نماینده و مدیر ارشد خود در آن حضور یافت. . .

حالا تأسیس بیتولا باید پاسخگوی افکار عمومی و جریان انقلابی باشد، جریان چیست؟! بیش از 6 ماه فرصت کافی برای شناخت فساد در فولاد خراسان و مشکلات پیش آمده کافی نبود؟! یا اینکه پشت پرده مشکلات دیگری وجود دارد و دیگران از آن بی خبرند و یا اینکه آقای برقری از شعار مبارزه با فساد و حذف سازندگان شرایط فعلی عدول کرده است؟!

دیدگاهتان را بنویسید