حمایت همه جانبه فدراسیون بدنسازی را خواهیم داشت


ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823435

دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی با رئیس پلیس صوفیه

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با فرمانده انتظامی تهران بزرگ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در دیدار با سردار حسین رحیمی گزارشی از وضعیت فعلی و رشته های فدراسیون بدنسازی ارائه کرد و به بیان فرصت های پیش روی فدراسیون برای ارتقای سلامت جامعه پرداخت.

نصیرزاده با ارزیابی حمایت پلیس پایتخت از فدراسیون گفت: حدود 5000 باشگاه بدنسازی در تهران به صورت رسمی و قانونی فعال هستند. ما از پلیس در برخورد با متخلفان در این حوزه حمایت می کنیم.

رحیمی در ادامه این نشست با بیان اینکه پلیس از همه رشته های ورزشی و ورزشکاران حمایت می کند، گفت: بدنسازی ورزشی مفرح، ارزشمند و نشاط آور است که مورد توجه جوانان و نوجوانان است. حمایت کامل خود را از فدراسیون رسمی و قانونی و حمایت از توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کشور اعلام می کنیم. قطعا وجود باشگاه های غیرمجاز می تواند سلامت جسمی، روحی و اخلاقی ورزشکاران ما را به خطر بیندازد.

وی افزود: نباید اجازه دهیم عده محدودی بیایند و فرصت خوبی را که جامعه بدنسازی برای جوانان در عرصه ورزش ایجاد کرده مختل کنند و فضای باشگاه را خطرناک کنند. بدن تنگ نمی خواهد و به یک معنا همه مردم مخاطب این فدراسیون هستند. به همین دلیل فدراسیون می تواند روی کمک پلیس حساب کند. البته همکاری ما با فدراسیون در شناسایی متخلفان و ارائه سیگنال های به موقع تقویت خواهد شد.

همچنین مقرر شد سردار رحیمی در روزهای آینده از فدراسیون بدنسازی و اردوی تیم ملی بازدید کند. از سوی دیگر رئیس فدراسیون بدنسازی از رئیس پلیس صوفیه خواست تا به عنوان عضو افتخاری در جلسات هیئت مدیره و شورای سلامت باشگاه ها حضور یابد.

باید بگویم؛ رضا فیروزی نایب رئیس فدراسیون نیز عبدالمهدی نصیرزاده را در این دیدار همراهی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید