حمایت همه جانبه یک پرسپولیسی از اسطوره های پرسپولیس

حمایت همه جانبه یک پرسپولیسی از اسطوره های پرسپولیس

ابراهیم شکوری، دبیرکل موقت و قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس به اتفاقات رخ داده برای مهدی مهدوی کیا و حاشیه این روزهای فوتبال ایران در فضای مجازی واکنش نشان داد.

شکوری نوشت: مدیریت منابع انسانی توانمند، کارآمد و نخبه که کشور سال ها برای آن هزینه کرده و امروز زمان بهره برداری از آن است، در پایین ترین سطح خود قرار دارد.

با نگاهی آماری به بازیکنان برتر با بیشترین بازی ملی و جایگاه فعلی آنها، به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت:

جواد نکونام، 151 بازی ملی

علی روز 149 بازی ملی

علی کریمی 127 بازی ملی

احسان حاج صفی 115 بازی ملی

جلال حسینی 115 بازی ملی

مهدی مهدوی کیا ۱۱۱ بازی ملی

آندرانیک تیموریان 101 بازی ملی

به غیر از سیدجلال حسینی و احسان حاج صفی که هنوز هم بازی می کنند و جواد نکونام که در ابتدای فصل مجبور به ترک تیمش شد هر چند برای قهرمانی جام حذفی به فولاد برگشت و به فولاد برگشت. امروز واقعا بازیکنان بزرگ ملی ما کجا هستند؟ آیا مسیر و مسیر روشنی برای آینده در حوزه های فنی، مدیریتی و … وجود دارد؟ آیا آنها با تجربه، دانش، ارتباطات، هوش و توانایی چندین ساله خود جذب می شوند؟

از دست دادن فرصت استفاده از نخبگانی که می توانند الگوی خوبی برای جوانان کشور باشند و دل میلیون ها هوادار را با همه مشکلات شاد کرده اند، بیشتر بازی در زمین رقبای ماست و با دقت خواهیم دید که برنامه دشمنان ما فرصت ها تهدیدی برای کشور ماست. اگر مشکلی پیش آمد، مطمئن باشید مقصر اصلی مدیرانی مثل من هستند که روی صندلی های ورزشی می نشینند و هیچ ایده و برنامه ای جلوتر از اهداف برنامه ریزی شده رقبا و دشمنان ندارند.

در ماه ها و سال های آینده فوتبال ما با چالش های بسیار جدی مانند ورود بانوان به ورزشگاه ها و حضور احتمالی رژیم نامشروع صهیونیستی در مسابقات قهرمانی آسیا روبرو خواهد شد.بحث مجوز حرفه ای باشگاه هایی که میلیون ها هوادار ندارند. تکان دادن

همه ما فرزندان ایران زمین هستیم و قطعا جان خود را فدای تک تک خاک خود خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید