حمله به مدرسه فوتبال/ مربی مشهدی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از دستگیری مربی جنایتکار یک مدرسه فوتبال در مشهد خبر داد.

محمدحسین درودی با بیان اینکه مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال مشهد دستگیر شده است، گفت: هیچ فرد و گروهی برخلاف قانون مرز امنی ندارد.

وی گفت: بر اساس این گزارش و پس از انتشار اخبار مختلف مبنی بر حادثه تخلف مدرسه فوتبال مشهد در فضای مجازی، پرونده ای برای بررسی ماهیت حادثه و صحت اخبار منتشر شده در دستگاه قضایی تشکیل و تحقیقات همه جانبه به صورت ویژه توسط یکی از شعب بازپرسی آغاز شد و در نهایت پس از انجام تحقیقات لازم، عوامل حادثه با حضور در مرجع قضائی توضیحات و دفاعیات خود را ارائه کردند.

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: در روند تحقیقات سه خبرنگار و یک نفر از مسئولان اداره ورزش و جوانان مشهد قرار حمایت قانونی گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، درودی افزود: در ادامه تحقیقات، مربی این مدرسه فوتبال در شعبه بازپرسی حضور یافت و اتهامات منتسب به وی روشن و دستور مقتضی صادر شد.

دو خبرنگار در این حادثه و همچنین مربی این مدرسه فوتبال به ترتیب 6 ماه از فعالیت رسانه ای و مربیگری محروم شدند.

با توجه به تمامی بررسی‌های صورت گرفته در دستگاه قضایی، هیچ مدرک و مدرکی مبنی بر حمله فیزیکی مربی مذکور به دانش‌آموختگان این مدرسه فوتبال ارائه و اثبات نشده است.

خاطرنشان می شود: در راستای مساعدت به بازیکنان این مدرسه فوتبال و جلوگیری از تداخل در امور ورزشی آنان، قوه قضائیه دستورات لازم را به مسئولان ذیربط برای نظارت بر تمرینات ورزشی آنان با نظارت ویژه صادر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید