من به عنوان یک شهروند مشهدی نگران فوتبال شهرم هستم


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810598

مربیان و هواداران پدیده پیش از هفته نوزدهم لیگ برتر صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیوید سیدعباسی سرمربی پدیده در سخنانی پیش از دیدار با هواداران گفت: تیم هواداران علیرغم اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر را می گذراند، به نظرم عملکرد بسیار خوبی داشت و کادر فنی بسیار خوبی دارد. رضا عنایتی در لیگ یک موفق شد و به لیگ برتر راه یافت و امسال هم تیم هواداران و هم تیم فنی این تیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشتند.
وی افزود: اگر قرار است فردا برای تیم هواداران مشکل ایجاد کنیم باید از نظر روحی و تاکتیکی در بهترین شرایط باشیم.
سید عباسی ادامه داد: بچه های ما خیلی خوب تمرین کردند و آماده اند تا فردا یک بازی خوب مقابل یک تیم هوادار خوب انجام دهند و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: آزاد جعفرزاده و محمد محمدزاده در تیم ما مصدوم هستند. امیدواریم فردا بتوانیم بازی قابل قبولی را مقابل هواداران انجام دهیم تمرکز روی بازی ما بسیار مهم است و امیدواریم فردا بچه هایمان بتوانند با تمرکز کافی بازی کنند.

* عنایتی: به عنوان یک شهروند مشهدی نگران فوتبال شهرم هستم
رضا عنایتی سرمربی تیم هواداران در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت: از بازگشت به مشهد خوشحالم اما چندان خوشحال نیستم زیرا شرایط در تیم شهرم خیلی خوب نیست و به عنوان مشهدی. برای فوتبال مشهد کمی نگرانم.
عنایتی ادامه داد: اتفاقاتی که الان در فوتبال مشهد می افتد اگر خدا بخواهد زودتر به سرانجام می رسد. حالا که وارد شدم تمام خاطرات کودکی ام را از این سرزمین هموار دیدم. آن بچه هایی که این شور و شوق را دارند و خانواده هایی که در این سرما بچه هایشان را به ورزشگاه تهتی آوردند. امیدوارم به این موضوع توجه بیشتری شود.
وی در خصوص بازی فردا نیز گفت: به بازیکنانم هم گفتم بازی فردا مقابل پدیده یا شهرخودرو که نفهمیدیم چه بگوییم سخت ترین بازی لیگ برای ما مقابل تیمی از خراسان است. برای کسب نتیجه در این بازی باید سخت تلاش کنیم و اگر این بازی را یک بازی ساده بدانیم، مطمئناً ضربه بزرگی خواهیم خورد. امیدوارم پر از مشهد برگردیم.
عنایتی در خصوص معاونان تیمش افزود: بازیکنان مصدومی مثل جواد محمدی و روح اله باقری مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند اما بازیکنانی که داریم انگیزه دارند. تیم ما تیمی است که 24 یا 25 بازیکن دارد که همه در یک سطح هستند و برای موفقیت تلاش می کنند. خدا به ما کمک کند تا فردا کار بزرگی انجام دهیم و به کارمان در لیگ و برنامه ای که داشتیم ادامه دهیم.
وی در خصوص افق هواداران گفت: تلاش می کنیم موفق شویم اما با برنامه ای که با دوستان در هدایت تیم انجام دادیم می توانیم سال اول در لیگ بمانیم و با برنامه ریزی و انسجام خوب می توانیم. برای سال های آینده برنامه ریزی کنید.» افق ما ماندن در لیگ است اما سعی می کنیم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید