حمله تند ستاره استقلال به کارلوس کی روش

حمله تند ستاره استقلال به کارلوس کی روش

مهدی مهدی پور، هافبک استقلال بعد از تساوی 2-2 آن تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی پر گل و 2-2 بود اما جذابیت همیشگی دربی را برای ما نداشت.منظورم خودم هستم. . برای شخص مهدی مهدی پور مثل همیشه نبود چون دو سه هفته پیش دربی شروع شد و هیجان مسابقه تا شروع مسابقه ادامه داشت. فوتبال و دربی دغدغه مردم نیست. بازی برای من هیجان همیشگی را نداشت.

وی ادامه داد: فکر می کنم باید این بازی را می بردیم. دو بر یک جلو افتادیم اما از روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و امتیازها تقسیم شد.

هافبک استقلالی ها درباره گل پرسپولیس از روی دو ضربه ایستگاهی گفت: از ضربات ایستگاهی خوب کار کردند. به نظر من در طول مسابقه نتوانستند موقعیت هایی ایجاد کنند. به هر حال بازی 2-2 بود.

آرش رضاوند در پاسخ به اینکه آرش رضاوند در جمع خبرنگاران از مصدومیت رباط پایش خبر داد، گفت: امیدوارم اتفاق خاصی برایش نیفتد. ظاهر پیوند داخلی او آسیب دیده است و امیدوارم به زودی به تمرینات بازگردد و به ما کمک کند.

مهدی پور در مورد از دست دادن جام جهانی در حالی که کی روش یک بازیکن کمتر از جام جهانی 26 نفره داشت، گفت: این موضوع به نظر آقای کی روش بستگی داشت. موفقیت تیم ملی برای ما مهم بود. نظر آقای کی روش مهم بود. او هم باید پاسخگو باشد که در جام جهانی یک نفر کمتر گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در جام ملت های آسیا به دنبال حضور در تیم ملی است، گفت: برای جام ملت های آسیا انگیزه 100 درصدی دارم. اولویت من استقلال است. سعی می کنم هر چه در توان دارم برای استقلال بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید