حمله عجیب به ستاره پرسپولیس: در 55 سالگی می توانم مثل ترابی توپ را لو بدهم!

حمله عجیب به ستاره پرسپولیس: در 55 سالگی می توانم مثل ترابی توپ را لو بدهم!

جمشید شاه محمدی بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی اخیر این تیم مقابل ملوان گفت: نه به عنوان یک تماشاگر از این بازی لذت بردم نه به عنوان یک پرسپولیسی و مطمئنم خود بازیکنان هم خوشحال نبودند. پرسپولیس فقط برد و بس!

وی افزود: در نیمه اول وحشتناک بودیم اما در نیمه دوم فرم تیم تا حدودی بهتر شد و فقط یک گل به ثمر رساندیم که آن هم از ساداکا سر لوکادیا بود.

مهاجم سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: تا به حال پرسپولیس را اینقدر بی حال ندیده بودم. با این همه بازیکن گرانقیمتی که پرسپولیس خرید و این همه نام بزرگ، چه فوتبالی به مردم عرضه می کنند؟ چرا بازیکنی که 20، 30 میلیارد تومان حداقل برای حفظ آبرویش گرفته، بهتر از آن بازی نمی کند؟ حیف که بری بازیکن پرسپولیس یه جورایی تو زمین رفتار میکنه!

شاه محمدی با اشاره به عملکرد ضعیف هافبک هجومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: انتظار ما از مهدی ترابی خیلی بیشتر است. آقای گل محمدی! ترابی را از ترکیب خارج کنید تا بفهمید کجا بازی می کند. ترابی باید بداند که این تیم، تیم مردمی است. آقای ترابی! اگر مجبور شوید وسط بایستید و 20 بار توپ را غرق کنید، من می توانم در 55 سالگی همین کار را انجام دهم.

وی افزود: آقای ترابی برای لو دادن توپ از بیت المال پول می گیرید؟ آیا پول بیت المال را بدون انگیزه قبول دارید؟ آیا پول بیت المال می گیرید که فقط 90 دقیقه در میدان باشید؟ من تعجب می کنم که چرا پرسپولیسی ها امروز اینقدر بی انگیزه هستند که همه به فکر حضور در جام جهانی هستند! آیا این بدان معناست که نمی خواهید با شرکت در جام جهانی آینده خود را تغییر دهید؟ کلاه فوتبالی شما همان 20 میلیارد گرفتن از پرسپولیس است و بس! اگر در طول مسابقه ما اینطور بود، ما برای رسیدن به مسابقات جهانی از هم جدا می شدیم. اما متأسفانه برای برخی از بازیکنان امروز ما سقفی که برای پیشرفت تعیین کرده اند بسیار کوتاه است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: از یحیی گل محمدی انتظار بیشتری دارم. نباید به بازیکنی که انگیزه ندارد بازی بدهد. چرا از جوان ترها استفاده نمی کنید؟ آیا وحید امیری شبیه وحید امیری واقعی است؟ چه اشکالی دارد که او را از ترکیب خارج کنیم و یک بازیکن جوان با انگیزه را جایگزین او کنیم. 17 سالم بود که با علی پروین به تیم اصلی پرسپولیس رسیدم چون انگیزه داشتم و به بازیکنان بزرگتر هم انگیزه می دادم. مردم منتظر شما هستند.

وی با اشاره به وضعیت روحی و روانی سرمربی پرسپولیس در هفته های اخیر که با موهای تراشیده، با لباس مشکی و صورت نتراشیده به کنار زمین می آید، گفت: شرایط این روزها را درک می کنیم و می دانیم که سرمربی پرسپولیس حالش خوب نیست اما با سوت بازی بازی قطع می شود هیچ کس به این مشکلات کاری ندارد. هوادارانی که به پای بازیکنان پرسپولیس خیره شده اند، انتظاری جز پیروزی ندارند. شما به عنوان نفر اول کادر فنی باید روحیه را به تیم تزریق کنید تا این پرسپولیس خوب بازی نمی کند و بازیکنان روحیه ندارند. نگاه این بازیکن به سرمربی تیمش است.

شاه محمدی ادامه داد: بازیکن پرسپولیس حق ندارد مشکلات خیابانی خود را با خود به مستطیل سبز بکشد وگرنه چرا 20 میلیارد تومان به شما می دهند مطمئنم هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس از عملکرد امروز خود راضی نیستند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس با اشاره به عملکرد لوکادیا در هفته های اخیر تصریح کرد: لوکادیا یک مهاجم زون است. قبلا هم گفته بودم که اگر آتو بیرون از محوطه جریمه توپ را به دست بیاورد، کمکی به پرسپولیس نمی کند، اما او یک “آخرین ضربه” کامل است که مرا یاد فرشاد پی می اندازد. مطمئنا اگر او در پرسپولیس نبود، امروز در صدر جدول نبودیم.

وی که پیش از این از بازی نکردن دیاباته انتقاد کرده بود، درباره حضور این بازیکن در نیمه دوم دیدار مقابل ملوان در تیم پرسپولیس گفت: شیخ نشان داد می تواند خارج از محدوده خود خوب بازی کند اما اگر قرار باشد این را بدهیم. بازیکن 10 یا 20 دقیقه زمان برای ارائه توانایی های خود کافی نیست. مطمئنا اگر گل محمدی از اول دیاباته بازی کند تاثیرش خیلی بیشتر از اینها خواهد بود. حتی در آن دقایق کوتاه حضور او مفید واقع شد.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: متأسفانه وقتی کادر فنی کاری به کار یک بازیکن بی انگیزه ایرانی ندارد، خارجی ها هم به این مسائل نگاه می کنند و وقتی می بینند یحیی گل محمدی به ترابی چیزی نمی گوید که تقدیم می کند. این همه توپ، آنها همچنین می گویند چرا ما باید آب و آتش بریزیم؟ امیدوارم این شرایط هر چه زودتر برای پرسپولیس تمام شود چون سایر رقبا با قدرت به این لیگ آمده اند.

دیدگاهتان را بنویسید