حمله مجدد مایلیهان به کی روش و عادل

وی ادامه داد: حالا باید بگویم که عاشق فوتبال هستم و شاید جالب باشد که بدانید این روزها در خانه نشسته ام، بیشتر بازی های خارجی و لیگ ایران را دنبال می کنم، اما گاهی دلم می خواهد خیلی چیزها را بگویم حالا بگو. من کجای ایران یک ورزشگاه خوب هست که حداقل 100 مشکل نداشته باشد؟ یا به من بگویید دقیقا چه کسی و چگونه به قطر سفر کرده است؟ همانطور که شنیدم برای بازدید از امکانات بود. چه کسی به کشوری سفر می کند که میزبان جام جهانی است و بزرگترین رویداد ورزشی جهان در آنجا برگزار می شود؟

مایلی کوهن توضیح داد: وقتی دو نتیجه گرفت همه شروع کردند به تعارف تا دیروز، او دعا می کرد که به او تیم بدهیم و با سلام و صلوات او را به ایران آوردیم. باید به شما بگویم کی روش پور را به ایران برمی گرداند. ببینید اولین مصاحبه خود را با چه کسی انجام دادید؟ من ادل را دوست دارم، اما همیشه از او انتقاد کرده ام. چرا با شبکه های رسمی این کشور صحبت نمی کند، بعد می بینیم که با شبکه های خارجی مصاحبه می کند. الان بازی های لیگ ادامه دارد اما کی روش هیچ کدام از آن بازی ها را نمی بیند یا اگر بخواهیم صادق باشیم اصلا لیگ ایران را قبول ندارد. اگر قبول نکنی به فوتبال ایران می آیی. شما موظف به تماشای مسابقات لیگ هستید.

حمله مجدد مایلیهان به کی روش و عادل

وی در خصوص اینکه خیلی ها می گویند رفتار کوروش نسبت به قبل تغییر کرده است، افزود: چه چیزی تغییر کرده است؟ او را از کلمبیا بیرون کردند، او از آنجا فرار کرد. رجوع کنید به روزمه کی روش. رئال مادرید که تیمش همیشه جزو سه تیم برتر اسپانیا بود، این مربی چهارم شد. در آمریکا او را برای چند ماه بیرون کردند. باید بگویم هیچ مربی ایرانی با این مربی وجود ندارد. در کشورمان به کیروش هزینه می دهند، او پنج مربی خارجی را با خود آورده و به آنها نان قرض داده است اما مربی ایرانی همراهش نیست. حداقل 4 مربی ایرانی باید با این مربی حضور داشته باشند و کار را یاد بگیرند.

مایلی کهن در خصوص حضور نبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: نام نبی سرمربی است اما در واقع آماده سازی توسط چه کسی انجام می شود. می تواند به این مربی بگوید که بالای چشم توست، اما سرمربی تیم ملی بودن پاداش و امتیازات خاصی دارد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در خصوص اینکه خیلی ها می گویند ایران به دور دوم جام جهانی صعود می کند، گفت: حضور کیروش در فوتبال ایران یک پیروزی مضاعف است. اگر بتواند به دور دوم مسابقات جهانی برود همه می گویند غرور ملی را متبلور کرده است. اگر او حذف شود یا به تساوی برسد، خیلی ها می گویند دو ماه فرصت دارد در ایران کار کند.

مایلی کوهن در خصوص اینکه درویش اعلام کرد برخی فکر می کنند او عابر بانک است نیز گفت: پرسپولیس امسال بیشترین پول را در بین تیم های ایرانی خرج کرده است و فکر می کنم امسال باید قهرمان شود. ببینید چقدر برای بازیکنی به نام لوکادیا خرج شد اما نظر من این است که با حضور این بازیکن پرسپولیس 10 بازیکن در زمین دارد.

دیدگاهتان را بنویسید