حمله Omicron به چین؛ بیشترین موارد را پس از موج اول اپیدمی ثبت کنید

حمله Omicron به چین؛  بیشترین موارد را پس از موج اول اپیدمی ثبت کنید

روهر نه مقامات چینی 13000 مورد جدید کووید-19 را در این کشور شناسایی کرده اند که بالاترین میزان از پایان موج اول همه گیری ها در ووهان است.

به گفته مقامات چینی، ۱۳ هزار مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ امروز (یکشنبه) در این کشور گزارش شده است که بالاترین رقم از زمان موج اول همه‌گیری است. شانگهای همچنین مرکز شیوع ویروس کرونا در این کشور است.

نوع بسیار قابل انتقال ویروس کرونا، به نام سویه omicron، به بیش از 12 استان چین سرایت کرده است که بر استراتژی Covid Zero تأثیر گذاشته و منجر به کاهش قابل توجه تعداد مبتلایان تا ماه مارس شده است.

با این حال، عود بیماری آزمایشی برای ارزیابی صبر مردم این کشور برای اعمال محدودیت‌های شدید است، زیرا پکن قرنطینه‌های هدفمند، غربالگری گسترده و محدودیت‌های سفر را در شرایطی اعمال کرده است که محدودیت‌های عروق کرونر در بسیاری از نقاط این کشور برداشته شده است. دنیا. .

ماه گذشته، ده‌ها میلیون چینی دوباره نوعی قرنطینه را تجربه کردند که فعالیت‌های آنها را مختل کرد و به اقتصاد این کشور آسیب وارد کرد.

به گزارش فرانس 24، کمیسیون ملی بهداشت چین در بیانیه ای اعلام کرد: 13 هزار و 146 مورد جدید در روز یکشنبه به ثبت رسیده و هیچ مورد فوت جدیدی گزارش نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید