431 کشته در موج اول سفر / ثبت بیشترین ترافیک نوروزی


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817796

سردار تیمور حسینی، جانشین فرمانده انتظامی راهور ناجا از جان باختن 431 نفر در حوادث نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در گفت وگویی گفت: متاسفانه تعداد کشته شدگان این سانحه به 431 نفر رسید. از این تعداد 70 درصد مرگ و میرها مربوط به تصادفات جاده ای و 30 درصد مربوط به تصادفات شهری است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا افزود: دیروز تا پنجم فروردین ماه سال 1401 پرترددترین روز از نظر ترافیکی در ایام نوروز (25 اسفند 1400) بود زیرا موج بازگشت به شهرها و همچنین موج دوم سفر داشتیم. در نوروز “

حسینی تاکید کرد: محورهای منتهی به پایتخت دیروز با ترافیک سنگینی مواجه بود و اکنون جاده چالوس هم در جاده و هم در مسیر برگشت ترافیک سنگینی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک روان و سبک در تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور در حال انجام است، تصریح کرد: ناپایداری های هواشناسی طی چند روز آینده در استان ها و در برخی مناطق به صورت وزش باد شدید ادامه خواهد داشت. میدان دید رانندگان

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در پایان افزود: در برخی استان ها به ویژه در استان های شمالی و شمال غرب کشور بارش باران و برف در جاده های کوهستانی پیش بینی می شود و لازم است هموطنانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند. هماهنگی های لازم را انجام داده و با خودروی جلویی مراقبت کامل و فاصله طولی مناسب را انجام داده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنید.

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید