خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی مدیون انقلاب بودند و دشمن را ناامید کردند

خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی مدیون انقلاب بودند و دشمن را ناامید کردند

روز جدید در افغانستان بعد از شهادت شهید سلیمانی بود که آمریکا از شرم قبرش را گم کرد.»

امام جمعه موقت تهران با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان هواپیمای اوکراینی گفت: خانواده های این بستگان بسیار نجیب، بزرگوار و مدیون شهدا و انقلاب بودند و دشمن را مایوس کردند.

حجت الاسلام کاظم سیدیکی در نماز جمعه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مرحوم آیت الله مصباح یزدی گفت: خداوند حضرت فاطمه (س) را ملاک و شاخص تقسیم حق و باطل معرفی کرده است. رضایت او مظهر رضای خداست و خشم او مظهر خشم خداست. مقام راضی به رضای خداست. چنانکه حسین (ع) را دارم که فرمود: «راضی به قضاوت تو». مردم ایران همواره در دفاع مقدس در برابر گروهک ها و آشوب ها صبور بوده اند.

امام جمعه موقت تهران، حضرت زهرا (س) را «ولی حکومت توحیدی تحت عنوان امام و ولایت» توصیف کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) با یک بدن به میدان آمدند و مجروح شدند و به بستر افتادند. اما او پیروز شد، میدان او این بود و منافقین را رسوا کرد و چهره نورانی امام و ولایت را بیمه کرد تا جایی که امروز پرچم غدیر در چارچوب انقلاب اسلامی ایران به فرماندهی نایب امام برافراشته شد. عصر. دانه هایش به خون حضرت زهرا علیها السلام خیس شد.

رئیس امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امام خمینی (ره) پرچم حضرت زهرا (سلام الله علیها) را برافراشتند و امام دیگر ما امروز این بار ادامه دادند و پرچمدار همان پرچم حضرت است. زهرا فوت کرد. فاطمه زهرا (س) مصداق جهاد و درگیری با متجاوزان به حرم امام بود. این واقعه برای حضرت زهرا (س) در شهادت سردار سلیمانی است که امروز بیش از زمان زنده بودن نامش جاودانه است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدیکی درباره سردار شهید سلیمانی گفت: مشکل مرگ را حل کرده است. او آزاد بود، مرد خدا و مرد عرش. شهادت سلیمانی مانند شهادت حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) نقطه عطفی است. دو سال بعد از شهادت شهید سلیمانی همه علاقه مندان به این شهید مجلس تشکیل دادند.

امام جمعه موقت تهران از برگزاری 400 جلسه بزرگداشت شهید سلیمانی و ابوالمهدی مهندس خبر داد و گفت: بیش از 110 جلسه باشکوه برای شهید سلیمانی در ایران برگزار شد. بیش از هزار مسجد محله به یاد شهید سلیمانی از مدرسه وی بازدید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدیکی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: یاد و خاطره این دانشجویان عزیز از دانشگاه های مهم تهران، امیرکبیر و سایر دانشگاه ها را ارج می نهیم. خانواده های این مردم بسیار نجیب، نجیب و بدهکار شهدا و انقلاب دشمن را ناامید کردند. این خانواده های عزیز داغدار گرمی مضاعف را در کنار گرمای شهید سلیمانی دیدند. خدای نکرده بستگان هواپیمای اوکراینی با شهید سلیمانی و سعید الشهدا (ع) محشور شوند.

حجت الاسلام سیدیکی افزود: ترامپ و دیگر قاتلان شرور شهید سلیمانی و همدستانشان معتقد بودند که با شهادت سردار سلیمانی، مقاومت شکست خواهد خورد. اما بعد از شهادت شهید سلیمانی، آب گوارا به گلوی آمریکایی ها نمی رود. امروز شاهد قدرت و اقتدار مجاهدین در عراق، لبنان و یمن هستیم و در افغانستان پس از شهادت شهید سلیمانی است که آمریکا به طرز شرم آور قبر خود را از دست داده و ریشه های آن در سراسر منطقه ریشه کن خواهد شد.

اما روز جمعه در تهران با اشاره به سالگرد حمله به عین الاسد، پایگاه نظامی آمریکا در عراق، گفت: به هر حال و نه او آبرویی نداشت، این ضربه سخت را خورد و نتوانست اشتباه کند. .

دیدگاهتان را بنویسید