خبردنا: کمبود آموزش دلیل اصلی مشکل پرداخت حقوق معلمان در اسفندماه است

خبردنا: کمبود آموزش دلیل اصلی مشکل پرداخت حقوق معلمان در اسفندماه است

در نامه افشاگر به رئیس جمهور آمده است: پس از جلسات متعدد با مراجع اجرایی و نظارتی و بررسی مستندات و توضیحات دست اندرکاران، مشخص شد که عدم اقدام وزارت آموزش و پرورش علت اصلی این مشکل بوده است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های اجرایی و کنترلی و بررسی مستندات و توضیحات آسیب دیدگان مشخص شد که عدم اقدام وزارت آموزش و پرورش عامل اصلی مشکل بوده است.

در پی دستور رئیس جمهور به معاون اول رئیس جمهور مبنی بر بررسی سریع و دقیق علل مشکلات پرداخت حقوق اسفندماه و امتیازات قانون طبقه بندی معلمان و مربیان و رفع مشکل و شناسایی و برخورد با هرگونه قصور. و خطاها، محمد محبر معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در نامه ای به سید ابراهیم رئیسی نتیجه بررسی ها و پیگیری های انجام شده در این زمینه را اعلام کرد.

در نامه افشاگر به رئیس جمهور آمده است که علیرغم مصادف شدن موضوع با پایان سال جاری، موضوع با همکاری نهادها و سازمان های ذیربط از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزارت دارایی و دارایی کشور بررسی می شود. كشور، بانك مركزي و بانك ملي و وزارت آموزش و تحقيقات علمي و تصحيح وي در حداقل مدت پرداخت شد.

در این نامه همچنین علل این مشکل بیان شده است: پس از جلسات متعدد با مقامات اجرایی و کنترلی و بررسی مستندات و توضیحات آسیب‌دیدگان مشخص می‌شود که انفعال وزارت آموزش و پرورش علت اصلی این مشکل است. مسئله.

با توجه به نامه معاون اول رئیس جمهور به رئیس جمهور، همچنین مقرر شده است با وجود ابهاماتی که در احکام صادره وجود دارد، موضوع را حل و رتبه بندی معلمان را به صورت دقیق و قانونی اجرا کند که در فرصت مناسب به رعایت شئونات رسیدگی خواهد شد. و جایگاه معلمان، دولت علاوه بر تخصیص 100 درصد اعتبارات (38 هزار میلیارد تومان) قانون مصوب، از حداکثر اختیارات قانونی خود برای افزایش رقم مصوب و بر این اساس مطالبات قانونی 6 ماهه دوم استفاده کرد. سال 1400 و دوازده ماهه 1401 باید فوری محاسبه و پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید