خبرنگاران؛ سفیران امید و نشاط در جامعه


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1891697

محمد جواد براتی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان در بیانیه ای به مناسبت روز خبرنگار نوشت:

در اعصار مختلف تاریخ، مورخان، نویسندگان، وعاظ و سخنوران وظیفه مهم حفظ و انتقال پیام را بر عهده داشته اند و اگر رسالت نبوی حضرت زینب (سلام الله علیها) در رساندن حقایق نبود. قیام امام حسین (علیه السلام) پیام های تاریخی واقعه عاشورا برای همیشه در تاریخ ماندگار می ماند و ثبت و مخابره نشد و جامعه از حقیقت آن غافل می ماند.

روزنامه‌نگاران به‌عنوان آگاه، بصیر، مسئولیت‌پذیر، مطالبه‌گر، حساس به مصالح مردم و تلاش برای برقراری عدالت و اخلاق در جامعه دارای ویژگی‌هایی مانند کنجکاوی، صداقت، پرسش و تحلیل هستند و اگر از ویژگی‌های حسن اعتماد، اخلاق و حفظ سلامت برخوردار باشند. قداست قلم تلاششان خدمت نبوی و مقدس خواهد بود.

۲۶ مرداد در تقویم اسلامی ایران روز خبرنگار نامگذاری شده است. در شرایط کنونی که جامعه در جست و جوی حقیقت است و نیازمند تقویت روحیه نشاط و امید به آینده است، خبرنگاران مسئولیت خطیری در تولید محتوا، انتشار و انتقال صحیح اخبار با رویکردی صحیح و امیدبخش در جامعه دارند. . .

در شرایطی که وضعیت زندگی و زندگی در کشور با نگرانی و تشویش برای همه اقشار همراه است و دشمنان نظام اسلامی سعی در ایجاد ناامیدی در جامعه دارند، خبرنگاران لحظات مثبتی از جمله توانایی ها و موفقیت های به دست آمده را منعکس می کنند. در عرصه های مختلف جامعه و برای رساندن دردها و مشکلات مردم به دولتمردان و سیاستمداران می توانند آلام جامعه را التیام بخشند و با پرسش و شفاف سازی و نقد اقدامات آگاهانه و صادقانه تلاش افراد مغرض را ناکام بگذارند. و رسانه های متخاصم برای کاشت بذر ناامیدی در جامعه.

شرکت فولاد مبارکه همواره قدردان زحمات اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران محترم و محترم رسانه های گروهی است که با نگاه عمیق و مسئولانه خود خبر موفقیت های فراوان این شرکت را در عرصه تولید، صنعت، اقتصاد و مسئولیت های اجتماعی به اطلاع عموم رساندند. توجه و متناسب با آن سعی در بیان واقعیات و تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه دارند. این شرکت مانند همیشه پذیرای انتقادات سازنده و همدلانه این عزیزان است و امیدوار است با کمک آنها بتواند گام های بیشتری در جهت توسعه ایران اسلامی بردارد.

فولاد مبارکه همواره حمایت از جریان‌های توانمند، حرفه‌ای، سالم، سازنده و رسانه‌های تأثیرگذار را در برنامه‌ها و سیاست‌های خود در حوزه اطلاع‌رسانی، افکار عمومی و همچنین مسئولیت اجتماعی خود بر عهده می‌گیرد. همچنین برخی از مهمترین شرکای تجاری فولاد مبارکه خبرنگاران و حافظان رسانه ها و افکار عمومی هستند و نقش این قشر در پوشش و اطلاع رسانی برنامه ها و موفقیت های این شرکت غیر قابل انکار بوده و تلاش آنها جای قدردانی دارد. .

محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

دیدگاهتان را بنویسید