خبرنگاران در خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان قرار دارند


ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889933

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش‌های حراست مازندران:

عبدالله ملکی بیان کرد: در این برهه از زمان و در این جنگ ترکیبی، دشمنان، خبرنگاران در خط مقدم هستند و اگرچه تجهیزات کمی دارند، اما در مقابله با جنگ نرم، فرهنگی و ترکیبی دشمنان در خط مقدم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سردار عبدالله مالکی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه دفاع مقدس مازندران که به مناسبت روز خبرنگار در یادمان هشت شهید گمنام واقع در پارک موزه ساری برگزار شد، با اشاره به نقش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی گفت: خط مقدم جنگ رسانه ای کنونی : همزمان با چهل و سومین سال دفاع مقدس و مقاومت در این مراسم از 43 خبرنگار حوزه دفاع مقدس تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه جنگ حق و باطل در روز عاشورا اتفاق افتاد و امروز شاهد جنگ حق و باطل هستیم، افزود: ما جبهه حق هستیم، صدای خدامحور خود هستیم و در حال تحقق پیام و اهداف هستیم. از ائمه و پیامبر و در این راه بزرگ.» ما با استکبار مبارزه می کنیم.

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های حراست مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که این دنیا کاملاً در اختیارشان باشد و با تمام توان و توان خود شروع کرده اند. یک جنگ ترکیبی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و تا کنون ادامه دارد.

ملکی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با دست خالی در جبهه خرمشهر مقاومت کردند و در خط مقدم رویارویی با دشمنان انقلاب قرار گرفتند، تاکید کرد: در این برهه و در این جنگ ترکیبی، دشمنان خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند و با وجود تجهیزات اندک در خط مقدم نبرد با جنگ نرم، فرهنگی و ترکیبی دشمن هستند.

وی اعلام کرد: شما خبرنگاران هم از ایران اسلامی و هم از فرهنگ «ما امت امام حسینیم» دفاع می کنید و با قلم و تفکر خود به دشمن حمله می کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: خبرنگاران با وجود همه مشکلات اقتصادی در این عرصه توانمند هستند و مسئولان و متولیان امور فرهنگی و رسانه ای باید به وضعیت معیشتی توجه ویژه داشته باشند. از روزنامه نگاران

ملکی خاطرنشان کرد: فضای مجازی عرصه نبرد نرم دشمن است و باید با تولید محتوا در آن جبهه به درستی سرباز بود.

وی یادآور شد: خبرنگاران در کنار انقلاب هستند و با وجود مشکلات فراوان همچنان با قدرت و توان در این مسیر حرکت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید