جوانان در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن هستند


ساعت: 14:15
تاریخ ارسال: 10/01/1401
کد خبر: 1919296

فرمانده هوانیروز نیروی هوایی ارتش گفت: جوانان در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن هستند و علاوه بر لزوم ایجاد فضای امن و مطمئن در فضای مجازی و رسانه های بیگانه، باید سواد رسانه ای خود را بیش از پیش تقویت کنند تا به این ترتیب سواد رسانه ای خود را بیش از پیش تقویت کنند. ما می توانیم انشاءالله از زحمات این جوانان استفاده کنیم.» بیایید در این منطقه هم دشمن را نابود کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با کارکنان و سربازان نیروی هوایی ارتش به مناسبت شب یلد در قالب شبی با فرمانده و با سلام و تشویق با اشاره به توانمندی های شناختی نیروی هوایی ارتش برگزار شد. وی گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکا به تصور جنگ در قالب جنگ های ترکیبی به دنبال سلب اعتماد و شکاف بین نسل ها هستند، بنابراین تنها راه خنثی سازی این گونه تهدیدها، ترویج روحیه جهادی، ایجاد امید و افزایش بصیرت دینی است.

امیر سرتیپ واحدی گفت: جوانان در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن هستند و علاوه بر لزوم ایجاد فضای امن و مطمئن در فضای مجازی و رسانه های بیگانه باید سواد رسانه ای خود را بیش از پیش تقویت کنند تا انشاءالله با تلاش این جوانان می توان دشمن را شکست داد. در این ناحیه نیز روی زمین اعمال شود.

وی خطاب به سربازان تصریح کرد: شما عزیزان وارث کسانی هستید که هرگز از آرمان ها و اعتقادات خود کوتاه نیامدید و همواره در جبهه های حق علیه باطل هراس ایجاد کردید و هراس را بر تن و جان دشمنانی که امروز با گذشت 43 پس از پیروزی انقلاب اسلامی این ترس همیشه خود را نشان می دهد.

امیر سرتیپ واحدی افزود: امنیت، آرامش و اقتدار این مرز و بوم مرهون جانفشانی شهدا، جانبازان، آزادگان و جانبازانی است که از قربانیان این ملت محسوب می شدند که خاستگاه شما سربازان غیور و دلاور می باشد. نیروی هوایی الهی، پس امروز شما امنیت آفرینان و رهبران ایران اسلامی هستید که نام شما همیشه در تاریخ خواهد درخشید، اما هرگز عنایت خداوند را بر شما در جایگاه کنونی و در جایگاه خدمتتان فراموش نکنید، زیرا خدمت در نیروی هوایی افتخاری نصیب شما عزیزم

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانی فرصت گرانبهایی است که هرگز تکرار نمی شود، لذا برای استفاده از این فرصت الهی تنها به تلاش مضاعف و روحیه شجاعی نیاز است که بتواند بر همه مشکلات فائق آمده و شما را به جایگاه واقعی خود برساند.

دیدگاهتان را بنویسید