خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت حسینی دارند


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888598

قاسم عزیززاده گورجی گفت: بهره مندی از امر به معروف و نهی از منکر در رأس قیام سید و سالار شهیدان قرار گرفت و خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز مروجان فرهنگ حسینی در مبارزه با پلشتی ها هستند. تحقق یک معروف.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم عزیززاده گرجستانی به مناسبت روز خبرنگار در گفتگو با بلاگ; وی مصادف شدن این روز با روز عاشورا را بسیار قابل توجه و الهام بخش توصیف کرد و ضمن گرامیداشت این مناسبت گفت: اباعبدالله الحسین(ع) بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر بود که به تناسب این دو فریضه را ادا کرد. با عظمت این دو فریضه الهی تاریخ برای همیشه جاودانه شد.

وی رسالت خبرنگاران را در راستای نهضت سیدالشهدا(ع) دانست و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید از درس بزرگترین بلای تاریخ یعنی سیدالشهدا(ع) بهره مند شوند. به عنوان حاکم شرور شناخته می شد، با دلسوزی برای اصلاح امور و مبارزه با دروغ باید برای تحقق آرمان های حسین بن علی علیه السلام و موفقیت این پیروان در جنگ نرم با حاکمان و مردم تلاش کرد. شیطان بزرگ و در دفاع از نظام اسلامی که بهترین دستاورد خون شهدا برای تهذیب است، نشانه پیروی بیشتر خبرنگاران و فعالان عرصه های رسانه ای از رهبر شهداست.

فرماندار بابل، فعالان رسانه ای را پرچمداران آگاهی و درایت و مبارزه با کج اندیشی عنوان کرد و گفت: فعالان خبری و رسانه ای حلقه وصل مردم و مسئولان و سفیران نظام اسلامی و دلسوزان مردم هستند. شأن و مقام باید مورد احترام و احترام دولت و ملت قرار گیرد. زیرا چشمان تیزبین و زبان گویای نظام اسلامی، مدافع منافع ملی، وحدت آفرین دولت و ملت و موتورهای رشد و توسعه کشور هستند.

معاون استاندار مازندران صداقت، اخلاص، تقوا، تخصص، سرعت و دقت را از نیازهای اساسی جامعه رسانه ای کشور برشمرد و تصریح کرد: از آنجایی که امام و مقتدای جامعه رسانه ای کشورمان حضرت سیدالشهدا(ع) است. (ع) بسیاری از تهدیدها و چالش‌هایی که جامعه رسانه‌ای جهان را تهدید می‌کند، در میان فعالان رسانه‌ای کشورمان وجود ندارد و این به این دلیل است که در نظام اسلامی سه حزب ملت، دولت و رسانه باید برای حل آن دست به دست هم دهند. مشکلات و کشور را به اوج برسانید.به خود برتری برسید.

وی نگاه بسته به جناح ها را آفتی مضر و مخرب در میان برخی فعالان رسانه ای دانست و گفت: جایگاه رسانه بالاتر از آن است که فعالان آن در چارچوب های تنگ جناحی قرار گیرند که در این صورت نمی توانند با دلسوزی و دلسوزی از منافع ملی دفاع کنند. بدون سود و تمایلات مادی.

عزیززاده گورجی در پایان روز خبرنگار را به شهدای عاشورا به ویژه سید و سالار شهیدان تبریک گفت و برای آنان در ادامه مسیر خالصانه سیدالشهدا آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید