خبر جدید آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها

ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801504

حجت الله الماسی سرپرست وزارت آموزش و پرورش بخشنامه جدیدی را در خصوص آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها ابلاغ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت آموزش و پرورش در پی برگزاری کلاس های درس حضوری، به ویژه امتحانات مربوط به دانشگاه و مدارس در وزارت آموزش و پرورش، بیانیه مطبوعاتی صادر کرد.

حجت‌الله الماسی رئیس دفتر وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای به اعضای شورای معاونین، مدیران آموزش و پرورش استان‌ها و دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی گفت: امتحانات در دانشگاه‌ها و مدارس وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. جهت احضار و اقدامات لازم اعلام شد.»

d9f7e831 176e 4e06 8c95 3cb77ed50e14 خبر خاکستری

بخشنامه جدید آموزشی برای آموزش حضوری.

در متن نامه وزیر کشور که 26 دی ماه به وزیر علوم، وزیر بهداشت، وزیر آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه آزاد ارسال شد، آمده است: دانشگاه های وابسته به وزارتخانه های علوم، تحقیقات و تحقیقات. و فناوري، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دانشگاه آزاد اسلامي و مدارس وابسته به وزارت آموزش و پرورش، به ويژه امتحانات و دفاع از پايان نامه ها بايد «حضوري» راه اندازي شود.

رعایت مقررات بهداشتی (استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی) ضروری و الزامی است و کارکنان دانشگاه ها و روسای ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس سراسر کشور موظف به اجرای این ابلاغیه هستند و اجرای این مصوبه باید به ستاد کرونا گزارش شود. . هنوز اعلام نشده است.»

069061fc 7882 4891 a3bf 8bd2bf289138 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید