خبر خوش برای بیماران خاص و مقاوم کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912446

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه بوبیراحمد از حمایت بیمه ای این سازمان در قسمت بیماری های خاص خبر داد و گفت: چتر حمایتی این بیمه اخیرا به 27 نوع دارو افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، در سال های اخیر تا کنون پوشش گسترده دارو این امکان را برای اقشار مختلف جامعه فراهم کرده است تا داروهای مورد نیاز خود را تهیه کنند و مشکلاتی را که به دلیل کمبود با آن مواجه هستند برطرف کنند. از این داروها

در شرایطی که حتی تحریم ها حوزه داروسازی را نیز هدف قرار داده بود، این امر تامین دارو را با مشکل مواجه کرد، اما تلاش های صورت گرفته منجر به تامین و تهیه انواع داروهای مورد نیاز متقاضیان شد.

از سوی دیگر، علاوه بر تلاش‌های صورت گرفته، گلایه‌هایی از گرانی داروها به‌ویژه در زمینه داروهای بیماران ترمینال وجود داشته است، از جمله اینکه داروهای دیابت و بیماری‌های قلبی با قیمت بالایی به فروش می‌رسند و این امر موجب شده است. باعث شکایت شد

در همین رابطه مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص برنامه های این سازمان برای تهیه داروهای خاص و صعب العلاج گفت: بیمه سلامت در گذشته تنها چند دسته از داروها را تحت پوشش قرار می داد. داروهایی از جمله هموفیلی، تالاسمی، بیماران پیوندی، داروها وجود داشت، اما چتر حمایتی این بیمه گسترش یافته است.

کیان دهراب پور با بیان اینکه اخیرا چتر حمایتی این بیمه به 27 نوع دارو افزایش یافته است، گفت: در شرایط کنونی بیمه سلامت علاوه بر تعهدات گذشته خود مبنی بر حمایت از تامین داروی بیماران خاص، در حال انجام اقدامات حمایتی است. بیماران سرطانی، بیماران پیوندی، بیماران عصبی و روانی، بیماری های شنوایی، بیماران پروانه ای و سایر بخش ها پیشرفت کرده اند.

وی به روش‌های ثبت‌نام برای بیماری‌های خاص اشاره کرد و ادامه داد: مردم می‌توانند به آدرس اینترنتی (Bimehsalamatiranian.ir – سازمان بیمه سلامت ایران) و یا با مراجعه به بیمه سلامت در شعب مختلف استان وارد شوند. از حمایت بیمه ای آگاه باشید.

دهراب پور در پایان گفت: کسانی که از ابتدای سال تاکنون در حوزه بیماری های خاص هزینه داشته اند با تحویل مدارک هزینه ها به آنها پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید