خبر خوش برای تحصیل دانش آموزان

خبر خوش برای تحصیل دانش آموزان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران مجاز به عقد قرارداد با واحدهای تولیدی نیستند و دانش آموزان می توانند در سال تحصیلی جدید از لباس فرم سال گذشته استفاده کنند.

جلال رحیمی بیدک معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران افزود: سه سال است که رنگ بندی و الگوی لباس فرم دانش آموزان قابل تغییر نیست و دانش آموزان می توانند از لباس فرم سال گذشته استفاده کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را عدم الزام دانش آموزان به تهیه لباس فرم جدید دانست و گفت: مدارس دولتی و غیردولتی پیگیر تصمیمات جلسه تعیین لباس فرم مدارس هستند.

رحیمی تصریح کرد: انعقاد هرگونه قرارداد با واحدهای تولیدی برای دوخت و تهیه لباس فرم مدارس بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه است و تولیدکنندگان لباس فرم مدارس باید قبل از بازگشایی مدارس لباس را به موقع به دانش آموزان تحویل دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: لباس فرم توسط صنعت معدن و تجارت تعیین می شود و لباس فرم باید با قیمت مشخص به اولیای دانش آموزان اعلام شود.

رحیمی تصریح کرد: تولیدکنندگان در صورت عدم استفاده از پارچه مورد تایید و یا دوخت نادرست موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.

ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده از وظایف معاونت آموزشی است
وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری راه اندازی پردیس تربیت معلم، تقویت هویت دینی و ملی با تاکید بر پرچم از ماموریت های معاونت آموزش و پرورش است. دوره جدید تحول.”

رضامراد صحرای وزیر آموزش و پرورش در نشست همفکری با مدیران و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش، ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری ایجاد پردیس آموزشی تربیت معلم، تقویت هویت دینی و ملی، پیشرو اصول علمی و تقویت مجامع آزاد دانشجویی از جمله فهرست شده از مهمترین رسالت های این معاونت در دوران جدید تحول آموزش و پرورش است.

صحرایی در دیدار با مدیران و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکیدات رهبر انقلاب (مداظله العالی) در دیدار اردیبهشت ماه با ماموریت ریاست محترم جمهور که مربوط به ماموریت ها است. وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ، لذا در راستای تحقق این نکات برجسته و ابلاغی، تمامی ادارات آموزش و پرورش و آموزش و پرورش باید این معاونت را همراهی و کمک کنند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش آموزان باید در مسیر فعالیت های آموزشی قرار بگیرند و از بین طیفی از فعالیت ها حق انتخاب داشته باشند، بنابراین باید خدمات و آثار فرهنگی متنوعی ایجاد کنیم تا دانش آموزان بتوانند یک فعالیت فرهنگی را انتخاب کنند یا روی آن کار کنند. بر اساس علاقه آنها

صحرج ادامه داد: ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، کار تربیتی و دینی عینی، پیگیری راه اندازی پردیس تربیت معلم در آموزش و پرورش، تقویت هویت دینی و ملی با تاکید بر پرچم، توجه به زبان فارسی و ادبیات و سبک زندگی اسلامی، هدایت اصولی دانشگاهیان تقویت تریبون های آزاد دانشجویی بخشی از ماموریت های معاونت آموزشی و فرهنگی در دوره جدید تحول آموزش و پرورش خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای تحقق این تحول، مجوز استخدام 11 هزار مربی آموزشی در مدت کوتاهی که داریم به ما داده شده است.

وزیر آموزش و پرورش ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری ایجاد پردیس تربیت معلم، تقویت هویت دینی و ملی، هدایت اصول تعلیم و تربیت و تقویت بسترهای آزاد دانش آموزان را از مهمترین موارد برشمرد. ماموریت های مهم این معاونت در دوره جدید تحول آموزش و پرورش.

رضا مراد صحرای در نشست مشترک با مدیران و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکید رهبر انقلاب (معظم انقلاب) در دیدار اردیبهشت ماه با دستور رئیس جمهور که مربوط به ماموریت ها است. وزارت آموزش و پرورش، که برای انجام این نکات برجسته و ابلاغی، کلیه ادارات آموزش و پرورش و آموزش و پرورش این معاونت را همراهی و کمک کنند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش آموزان باید در مسیر فعالیت های آموزشی قرار بگیرند و از بین طیفی از فعالیت ها حق انتخاب داشته باشند، بنابراین باید خدمات و آثار فرهنگی متنوعی ایجاد کنیم تا دانش آموزان بتوانند یک فعالیت فرهنگی را انتخاب کنند یا روی آن کار کنند. بر اساس علاقه آنها..

صحرج ادامه داد: ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، کار تربیتی و دینی عینی، پیگیری راه اندازی پردیس تربیت معلم در آموزش و پرورش، تقویت هویت دینی و ملی با تاکید بر پرچم، توجه به زبان فارسی و ادبیات و سبک زندگی اسلامی، هدایت اصولی دانشگاهیان تقویت تریبون های آزاد دانشجویی بخشی از ماموریت های معاونت آموزشی و فرهنگی در دوره جدید تحول آموزش و پرورش خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خاطرنشان کرد: برای تحقق این تحول، مجاز شدیم در مدت کوتاهی که در اختیار داشتیم، 11 هزار مربی آموزشی را استخدام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید