خبر خوش برای پلیس راهور برای موتورسواران پایتخت

ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790226

معاون آموزشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: تهرانی داران و ساکنینی که موتورسیکلت توقیفی دارند می توانند با حداقل مدارک به تحویل موتورسیکلت خود ادامه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی هاموهانی افزود: مرحله اول طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های توقیفی تا 15 بهمن ماه سال گذشته بود که با استقبال خوب صاحبان این موتورسیکلت ها مواجه شد و هم اکنون این امکان برای دارندگان موتورسیکلت های توقیفی ادامه دارد.

وی گفت: با تسهیلات دستوری فرمانده ناجا برای ترخیص موتورسیکلت های انتقال یافته به پارکینگ ها در فاصله سال های 90 تا 98 از جمله کاهش هزینه های نگهداری طبق مصوبه سال 94 هیئت وزیران و عدم افزایش دو برابری جریمه آنها در دوران ممنوعیت و … قصد این مالکان و متصرفان (و نماینده قانونی آنها) این است که فرصت را مغتنم بشمارند و با در دست داشتن مدارک به پلیس +10 تهران مراجعه کنند.

معاون آموزشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: افرادی که مدارک آنها ناقص است می توانند با مراجعه به بلوار خلیج فارس، خیابان هلال احمر نسبت به دریافت مجوز موتورسیکلت اقدام کنند.

سرهنگ هموهانی گفت: با توجه به کمبود مدارک، ساز و کارهایی در نظر گرفته شده تا مراجعین در جریان تهاتر اقدام کنند که از جمله آنها می توان به عدم بیمه، تخلف بالا و سایر اسناد برای تامین تعهد و رفع نواقص و پرداخت بدهی اشاره کرد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید