خبر خوش نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان برای مردم زرآباد


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907285

اتصال روستای دودار زرآباد به شبکه ارتباط پایدار به زودی اجرا می شود.

دسترسی شهروندان به ارتباطات پایدار و اینترنت پرسرعت از مطالبات مکرر مردم جنوب استان است که در این راستا با پیگیری و مکاتبات نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان دودار روستای شهرستان زرآباد به زودی به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت متصل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر هامون، با توسعه شهرنشینی و پیشرفت تکنولوژی، سرعت زندگی مردم افزایش یافته و شرکت های خدمات محور برای رفع نیازهای جامعه تمرکز خود را بر توسعه شعب و دفاتر خود در شهرها گذاشته اند.

دسترسی به ارتباطات سریع و پایدار و برقراری اینترنت پرسرعت به دلیل در دسترس بودن خدمات اینترنتی و همچنین ارائه آموزش های مجازی به ویژه برای دانشجویان، دانشجویان و مشاغل مقوله ای ضروری و ضروری است که در ارزیابی شاخص های توسعه

در شرایط بحرانی، داشتن شبکه ارتباطی پایدار و بدون وقفه برای تیم‌های مدیریت بحران و مردم، یکی از مهم‌ترین الزامات و خواسته برحق مردم است که بر آن تاکید شده است.


زرآباد یکی از شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان است که در رونق گردشگری و ماهیگیری قرار دارد و این در شرایطی رخ می دهد که زیرساخت های مخابراتی در این منطقه مهیا باشد و اسکله های صیادی جنوب شرق کشور از نعمت مخابرات بهره مند شوند. پوشش.


نبود پوشش ارتباطی در روستاهای شهرستان زرآباد همواره موضوع و دغدغه مردم جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.



اتصال روستای دودر زرآباد به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت به زودی انجام می شود


فاروق اعظمی نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در دنیای امروز با توجه به کارهای روزمره استفاده از تلفن همراه به عنوان یک راه سریع برای یکی از مهم ترین نیازهای روزمره مردم است. از جمله استفاده از خدمات دولت الکترونیک و تسریع در فعالیت های خدماتی تغییر کرده است، اما ضعف آنتن دهی تلفن همراه ساکنان روستاهای جنوبی استان را نگران کرده است.


وی با اشاره به مکاتبه با وزیر ارتباطات و فناوری مبنی بر نبود دکل ارتباطی در روستای دودر از توابع شهرستان زرآباد در مرداد ماه افزود: مکاتبات متعددی تاکنون به دلیل عدم دسترسی به آن انجام شده است. آنتن دهی و اینترنت مناسب در این روستا.. با پیگیری و مکاتبه بزودی به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت متصل خواهد شد.


اعظمی گفت: رضا باقری اصل معاون وزیر ارتباطات در امور دولت، مجلس و استان ها در پاسخ به مکاتبات و پیگیری های انجام شده طی نامه ای از اتصال این روستا به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت خبر داد.


وی بیان کرد: در راستای رفع مشکلات مخابراتی روستای دودر زرآباد، اجرای طرح توسعه خدمات عمومی روستایی اجباری ارسال می شود.


نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها گفت: سایت جدیدی با فناوری 2g/3g/4g از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی، اجباری و روستایی وزارت محیط زیست به اپراتور ایرانسل اعلام شد. که در مرحله نیازسنجی فنی و شروع بهره برداری می باشد.عمرانی در روستای مذکور می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید