خدمات علمی و فناوری آژانس برنا آغاز شد


ساعت: 16:54
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1844573

مدیر عامل خبرگزاری برنا از راه اندازی سرویس علم و فناوری این خبرگزاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد امین میرزایی مدیر عامل خبرگزاری برنا با اشاره به لزوم توجه رسانه ها به علم و فناوری با توجه به شعار سال موسوم به تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال گفت: بانوان دانشمند ایرانی خبرهایی را اعلام می کنند. انتشار، جریان ها و فرهنگ سازی در حوزه دانش و نوآوری و شرکت های خلاق و دانش بنیان.

وی به پیوندهای ویژه آژانس برنا با نسل جوان کشور و همچنین حضور چشمگیر جوانان ایرانی در عرصه علم و فناوری اشاره کرد و تاکید کرد: آژانس برنا موظف به پوشش مجاهدت های مردان و زنان نخبه و دانشمندان ایرانی و آنان است. دستاوردها در علم با توجه به شعار 1401 و گام برداشتن در جهت توسعه شرکت ها و صنایع دانش بنیان که اشتغال زایی دارند، محلی برای انعکاس مطالبات و فعالیت های علما در ایران اسلامی باشید.

مدیر عامل خبرگزاری برنا اطمینان داد گروه علم و فناوری این خبرگزاری ضمن انعکاس کامل دستاوردها و پیشرفت‌های جوانان ایرانی در حوزه‌های فناوری پیشرفته و استفاده کامل از فرصت‌ها برای تبلیغ و نقد رسانه‌ای، تسهیل گری ایرانیان را فراهم می‌کند. علما و نخبگان در پیشرفت و مردمی شدن ایران اسلامی.

yektanet.com

«گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا نیز تلاش خواهد کرد تا با پوشش رویدادهای علمی قابل توجه در جهان، به دستاوردهای دانشمندان ایرانی توجه ویژه ای داشته باشد تا اخبار جالب و کاربردی از دنیای بی پایان علم را برای علاقه مندان خود منعکس کند. برای الگوبرداری از تلاش های موفق دانشمندان سایر ملل.» تولد هزاران کاظمی آشتیانی، فهری زاده، شهریاری و دیگران. در حوزه علمی کشور».

میرزایی تحولات و پیشرفت های انسانی در حوزه فناوری های دیجیتال، صنایع پیشرفته، دانشگاه ها و موفقیت مراکز تحقیقاتی را از جمله مواردی عنوان کرد که تیم علم و فناوری خبرگزاری برنا به آن توجه ویژه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید