خدمت به سبک گروه های جهادی ؛ تاریخچه خدمات بسیج برای کشاورزان و کشاورزان

زمان: 11:03
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775139

گروه های جهادی همیشه آماده خدمت رسانی هستند و خدمات ارزنده ای در این زمینه به کشاورزان و کشاورزان ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته ایلام بیدار ، امروز در شرایطی هستیم که باید به اقشار مختلف مردم ، به ویژه در مناطق فقیرنشین توجه کنیم ، زیرا امروز ویروس کرونا و اقدامات نامناسب گذشته مردم را تحت فشار اقتصادی قرار داده است.

اینجاست که گروهی از عموم مردم از جمله جوانان ، کودکان ، نوجوانان و … آستین های خود را بالا زده و برای رهایی از برخی مشکلات مردم کار می کنند.

البته فرصت های مختلفی وجود دارد که در صورت استفاده صحیح ، تولید را در کشور تحریک می کند و می توانیم به قله های پیشرفت و توسعه برسیم و حتی در اقتصاد جهان نیز حرفی برای گفتن وجود دارد.

وقتی نوبت به خدمت می رسد ، همه ما گروه های جهادی و اقدامات آنها را به خاطر می آوریم ، گروه هایی که آماده خدمت در هر کجا و هر زمان بدون چشم هستند.

امسال گروه های جهادی در زمینه های مختلف فعالیت کردند و برای مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب رفتند اما در لبیک به دستور رهبر معظم انقلاب نیازمندان را فراموش نکردند و با بسته های حمایتی و کمک به کشاورزان از این گروه حمایت کردند.

یک گروه جهادی ، شهید سلیمانی از شهرک چردوول ، اقدامی خداپسندانه برای کمک به کشاورزان در نقاط مختلف شهر چاردوول انجام داده است.

e9587601 eb76 4155 b66a f615d9abac11 خبر خاکستری

خدمات گروه های جهادی هرگز متوقف نمی شود

“محمد نعمتی” یکی از اعضای این گروه جهادی در گفت و گو با ایلام بیدار اظهار داشت: گروه های جهادی همیشه آماده خدمت به اقشار مختلف جامعه و ورود به هر منطقه ای هستند که نیاز باشد.

وی گفت: گروه های جهادی در قالب برنامه های بسیج مهندسین کشاورزی در مناطق مختلف شهرک چردول برنامه هایی را برای حمایت از کشاورزان و کشاورزان اجرا می کنند.

نعمتی گفت: کشاورزان و کشاورزان امروز مشکلاتی دارند که باید حل شوند.

این عضو گروه های جهادی گفت: خدمت وظیفه مقدسی است که گروه های جهادی همیشه آماده کمک به فقرا هستند.

1ee071bb 51af 45ff 9fb5 f4b8c6244c8f خبر خاکستری

خدمات گسترده ای به کشاورزان و کشاورزان ارائه می شود

“مهین محمدیان ، رئیس دانشگاه بسیج ارضی چردوول” به خبرنگار ایلام بیدار گفت: خدمت در گروه های جهادی هر بار با توجه به نوع زمان و مکان در مناطق مختلف برای گروه های مختلف انجام می شود.

وی افزود: بسیج مهندسین کشاورزی برنامه های متعددی را برای حمایت از کشاورزان و کشاورزان شهرستان چردول در بخشهای مختلف برای رفع برخی مشکلات کشاورزی و دامداری اجرا کرده است.

مسئول خدمات کشاورزی بسیج چرداول محدثین خاطرنشان کرد: برنامه هایی مانند واکسیناسیون دام ، آموزش کشاورزان ، کمک در کاشت ، نگهداری و برداشت ، کمک به تامین علوفه دام و امثال آن در حال اجرا است.

محمدیان گفت: خدمت در گروه های جهادی و بسیجی امری مقدس است که هرگز متوقف نمی شود و به این ترتیب خدمات ارزنده ای را به افرادی که مشکلات مردم را حل می کنند ، ارائه می دهد.

انتهای پیام / ر

دیدگاهتان را بنویسید