خدمت سربازی زندانیان متولد 1383


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818040

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی کلیه مشمولان غایب و غایب متولد سال های 1355-1383 را برای تعیین تکلیف رسمی احضار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان وظیفه عمومی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان غایب و غایب متولد سال‌های 1355 تا 1383 باید مطابق قوانین و مقررات نظام وظیفه رسمی خود را تعیین کنند.

در این اطلاعیه آمده است: افرادی که قبل از رسیدن به سقف سنی ترک تحصیل یا فارغ التحصیل شده اند، 6 ماه فرصت دارند تا در سن مشمولیت (18 سال) وضعیت رسمی خود را مشخص کنند و همچنین دانش آموزان، طلاب و طلاب در رشته های علوم دینی. مشمولانی که از تحصیل معاف می شوند و طبق سقف سنوات تحصیلی معین تحصیل می کنند در صورت انصراف، انصراف، اخراج یا فارغ التحصیل حداکثر یک سال فرصت خواهند داشت.

این اطلاعیه می افزاید: مشمولان خدمت در نیروهای مسلح یا ارگان های دولتی که به هر دلیلی شرایط ادامه خدمت قبل از پایان خدمت را ندارند حداکثر تا 6 ماه از تاریخ انصراف با مراجعه به پلیس +10 فرصت دارند. خدمات برای ادامه خدمت به دوره نیاز.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولانی که دارای معافیت یا کفالت موقت پس از انقضای آن هستند، باید حداکثر ظرف مدت یک ماه برای بررسی وضعیت رسمی خود و همچنین فاقد وضعیت رسمی در مهلت تعیین شده به خدمات فوق الذکر مراجعه کنند. عدم غیبت و محرومیت های اجتماعی بر اساس ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی از جمله بیکاری، عدم توانایی در اخذ وام، عدم دریافت مستمری از سازمان ها و موسسات قانونی دولتی و مرتبط و عدم اخذ وام و عدم اخذ وام و عدم دریافت مستمری از سوی سازمان ها و موسسات قانونی مرتبط با آن مواجه خواهند شد. مجوز کسب و کار.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بر اساس ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی مشمولانی که غیبت اولیه آنها در زمان صلح تا سه ماه می‌باشد 90 روز اضافه خدمت و در صورتی که غیبت اولیه آنها در زمان صلح بیش از سه ماه باشد تا 180 روز. علاوه بر 6 ماه اضافه کاری، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها بیش از یک سال باشد نیز پناهنده محسوب شده و به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresabazi @ از اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید