خرید جدید پرسپولیس یک معامله گر در دوران محرومیت از فوتبال بود

خرید جدید پرسپولیس یک معامله گر در دوران محرومیت از فوتبال بود

اولین خرید پرسپولیس یک مهاجم ملی پوش بود و شهاب زاهدی پس از چندین سال حضور در اروپا به پرسپولیس بازگشت. زاهدی که در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و به تیم ملی رسیده است، در ابتدای فوتبالش به دلیل تصادف در شرایط سختی قرار گرفت.

ماجرا از بازی گلغر و پرسپولیس در جام حذفی شروع شد. پس از این دیدار که در تاریخ 15 آذر 1392 بود، تست دوپینگ شهاب زاهدی مثبت شد. کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال اواخر اسفند ماه سال 1392 زاهدی را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه به مدت دو سال از فعالیت رسمی فوتبال محروم کرد تا او روزهای سختی را برای بازگشت به فوتبال پشت سر بگذارد.

پنهان کاری ناشی از مثبت شدن تست دوپینگ، زاهدی را مجبور به دوری طولانی از فوتبال کرد و برای امرار معاش حتی مجبور به کار در یک لباس فروشی در پاساژ گلادیس تهران شد. زاهدی که پس از درخشش در لیگ آن کشور به فوتبال اروپا و لیگ ایسلند ادامه داد، از باشگاه سامسونگ کره جنوبی پیشنهاد داشت و حتی با آن تیم به توافق رسید اما به دلیل حادثه دوپینگ نتوانست در لیگ کره بازی کند. .

روزهای سخت شهاب بالاخره به پایان رسید و او به فوتبال بازگشت. بازگشت قوی تری که او را به تیم محبوبش بازگرداند و البته اکنون در تیم ملی حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید