خط و نشان استقلال پرسپولیس؛ استقلال می تواند تراکتور را دو رقمی کند

خط و نشان استقلال پرسپولیس؛  استقلال می تواند تراکتور را دو رقمی کند

فرد ملکیان درباره عملکرد استقلال در فصلی که به مقام سومی محدود شده بود، گفت: آبی پوشان اگرچه انگیزه قهرمانی نداشتند، اما مقابل تراکتور کار بزرگی کردند و تبریزی را با امتیاز عجیب و 7 گل شکست دادند. زدن 7 گل به تراکتور کار هیچ تیمی نیست که استقلالی ها به زیبایی هر چه تمامتر از پس آن برآمدند.

وی افزود: استقلال در بازی تراکتورسازی از تمام تاکتیک های موجود در فوتبال استفاده کرد و یک پیروزی بزرگ به دست آورد. البته اگر مهاجمان دقت می کردند می توانستند دو رقمی برنده شوند. آبی پوشان اگر از اول فصل چنین نمایشی داشتند با اختلاف مشکوکی به مقام قهرمانی می رسیدند.

ملکیان در ادامه تاکید کرد: لیگ برتر با سوم شدن آبی پوشان به پایان رسید اما استقلال می توانست قهرمان شود اما داوری و خطاهای فنی در برخی مسابقات باعث شد تا از قهرمانی کنار بروند. در مورد اشتباهات داوری هم باید بگویم که در برخی مسابقات واقعا حق استقلال تضییع شد و شاهد بی عدالتی بودیم اما در برخی مسابقات این تیم با مشکلات فنی مواجه شد و نتوانست نتایج لازم را کسب کند.

مهاجم سابق آبی پوشان گفت: استقلال باید در جام حذفی جبران کند و با قهرمانی در جام حذفی و کسب این جام هواداران را خوشحال کند. اگر استقلالی ها مثل بازی با تراکتور در جام خولا به میدان بروند، قهرمانی در جام خولا برای آنها کار سختی نیست.

ملکیان در پایان در خصوص تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال گفت: با توجه به اینکه ساپینتو شناختی از فوتبال ایران نداشت، نتایج بدی کسب نکرد و می تواند استقلال را در فصل آینده قهرمان کند. البته به شرطی که شرایط مالی باشگاه مناسب باشد و مدیریت قوی پشت تیم باشد. در فصل گذشته متاسفانه مدیریت باشگاه ثبات نداشت و روی کار استقلالی ها تاثیر منفی گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید