خودروهای لوکس ملی پوشان شهر را به هم زدند!

خودروهای لوکس ملی پوشان شهر را به هم زدند!

خودروهای لوکس 5 تبعه که هر کدام حق واردات یک خودرو را داشتند وارد گمرک بوشهر شد.

برترین ها: ماجرای جایزه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قبل و بعد از جام جهانی قطر خبرساز شد. بر اساس شنیده ها در جریان مسابقات برای هر یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی سکه طلا توزیع شد. علاوه بر این، مشخص شد که بخشی از دستمزد اتباع مربوط به حواله خودروهای لوکس است. حواله واردات خودرو یکی از جوایزی بود که پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برای تیم ملی در نظر گرفته شد. با این مجوز، هر تیم ملی و البته برخی از همراهان کاروان اجازه داشتند خودروی دلخواه خود را وارد کنند.

حالا از بوشهر خبر رسید که خودروی پنج بازیکن سرشناس تیم ملی ایران وارد گمرکات این شهر شد. طبق سندی که به دست رسانه ها رسیده، علی قلی زاده و احمد نوراللهی یک دستگاه پورشه ماکان وارد کرده اند. مهدی ترابی یک دستگاه خودروی مازراتی با گواهینامه خود و سردار آزمون نیز یک دستگاه رنجروور ولار وارد کشور کردند. بقیه ملی پوشان نیز با مجوز واردات خودرو مجاز به ورود یک خودرو به کشور هستند.

کاربران در فضای مجازی به این خبر واکنش منفی داشتند:

* تیم بچه های محلی ما که هر هفته یک زمین اجاره می کنند برای بازی فوتبال می روند، اگر انگلیس ششمین جام جهانی را می برد، می توانست با آمریکا مساوی شود. با تمام این اوصاف تمام خواسته آنها این بود که نامشان در قرعه کشی ایران خودرو بیاید. بعد با آن بازیکنان تیم ملی که سال گذشته همه با آنها مصاحبه کردیم، چند سالی است که جایزه نگرفتیم. حتی قبل از بازی با آمریکا پول در جیبمان گذاشتیم، چندین میلیارد به خیریه دادیم تا بازی را ببریم (ببینید چقدر پول در جیب آنها بود، چند میلیارد شد) .. شروع کردیم به گرفتن پاداش برای انجام کاری در بدترین راه ممکن؛ هر کس واقعاً مجوز ورود این ماشین ها را بدهد، خانه اش ویران می شود. علاوه بر اینکه این ماشین ها را باید از آنها گرفت، این بازیکنان را هم باید جریمه کرد تا کمی دل مردم راحت شود.

* فکر کن با آمریکا برابرند، از گروه خود بلند خواهند شد. به نظرم جزایر سه گانه ایران (ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک) باید با هم به نام بازیکنان تیم ملی نامگذاری شوند.

*ببین چقدر عقل ایرانی بیچاره شده که نصف بازیکنان تیم ملی پورشه و مازراتی سفارش می دهند

* یادتان هست مجوز واردات خودرو به بازیکنان ملی پوش داده شده است؟

میخواستم بگم مازراتی گریکول و پورشه ماکان و رنجروور ولار با مدل 2023 وارد کردند.

پ.ن: چه اسمی می درخشد

* به دلیل 6 گل زدن انگلیس و ولز با 10 نفر برد و باخت به آمریکا و حذف مفتضحانه از جام جهانی، کل تیم ملی حواله ای دریافت کردند تا خودروی دلخواه خود را وارد کنند. واقعا عالیه! هاهاهاها

* این بخشی از لیست خودروهایی است که برخی از شهروندان وارد کشور کرده اند! نکته جالب اینکه در حالی که خودروهای خارجی بازیکنان تیم ملی وارد کشور می شود، جایزه قهرمانی بازیکنان سایر رشته های مسابقات جهانی، کارت هدیه 5 میلیونی و… سماور است!

دیدگاهتان را بنویسید