خودروی کریستیانو رونالدو در پارکینگ یک باشگاه جدید مشاهده شد!

خودروی کریستیانو رونالدو در پارکینگ یک باشگاه جدید مشاهده شد!

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی اوایل این ماه با گفتن اینکه می خواهد منچستریونایتد را ترک کند به سران باشگاه شوکه کرد. و روز یکشنبه، هواداران باشگاه دوران کودکی او اسپورتینگ بسیار خوشحال شدند زیرا خودروی او در پارکینگ باشگاه آنها دیده شد.

شبکه پرتغالی “Sport TV” با انتشار عکسی از این خودرو در اینستاگرام نوشت: عکسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که می گوید ماشین ستاره پرتغالی در گاراژ خوزه آلوالده است. این عکس شایعاتی مبنی بر حضور رونالدو در مورد بازگشت قرضی به باشگاه در فصل آینده ایجاد کرد.

اما برنده 5 توپ طلا به سرعت واکنش نشان داد و این خبر را “جعلی” خواند.

او در توضیح این عکس نوشت: “جعلی”.

رونالدو به مدیران یونایتد از تمایل خود برای ترک اولدترافورد اطلاع داده است زیرا می خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. این بازیکن 37 ساله به دلیل “دلایل خانوادگی” در پیش فصل و تور یونایتد شرکت نکرده است. با این حال، او نتوانست گزینه های زیادی پیدا کند.

طبق گزارش ها، پاری سن ژرمن به پیشنهاد ژرژ مندز، ایجنتش، احتمال جذب او را رد کرد. بایرن مونیخ نیز تاکید دارد که با وجود جدایی روبرت لواندوفسکی، آنها علاقه ای به خرید این ستاره ندارند. به نظر می رسد چلسی نیز پس از بحث و گفتگو بین مالک جدید تاد بولی و توماس توخل، به علاقه خود به پیشنهاد برای او پایان داده است. گزارش ها حاکی از آن است که اسپورتینگ می خواهد او را به لیسبون بازگرداند.

دولورس آویرو، مادر رونالدو از طرفداران این باشگاه است و یک سال پیش قول داده بود که با پسرش در مورد بازگشت به باشگاه دوران کودکی اش صحبت کند. با این حال، هوگو ویانا، مدیر ورزشی باشگاه، اخیراً این گمانه زنی را رد کرد و گفت که انتقال غیرممکن است.

ویانا گفت: «فکر نمی‌کنم این امکان پذیر باشد، اما شما هرگز از آینده خبر ندارید. او تصمیم می گیرد که کجا برود. من نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. او یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است، بنابراین تصمیم با خودش است.

دیدگاهتان را بنویسید