خون حاج کاسم هژمونی آمریکا را شکست / امروز جبهه مقاومت نیروی مسلط بر روی زمین است

ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794889

علیرضا عموزاده گفت: آمریکا با این تصور که برکناری فیزیکی سردار قاسم سلیمانی می تواند باعث تضعیف جبهه مقاومت و افزایش نفوذ آن در منطقه شود، این کار را انجام داد، اما برعکس این اقدام شوم آغازگر افول و تضعیف آمریکا شد. در منطقه. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عموزاده، کارشناس سیاسی و مدرس دانشگاه در گفتگو با مرآت، با اشاره به حمله تروریستی آمریکا به سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: ایشان این کار را کردند، اما همه دیدیم که برعکس، آغاز زوال بود. و تضعیف آمریکا در منطقه.

پسرخاله در ادامه اذعان می کند: به گفته خود غربی ها، ایشان پس از مقام معظم رهبری دومین مرد محبوب کشور بودند و معتقد بودند که با ترور حاج قاسم آخرین ارتباط بین مردم استان و سایرین قطع شد. مردم به هیچ سیستمی دلبستگی نداشتند و ایران دچار فروپاشی داخلی خواهند شد.

این کارشناس مسائل سیاسی هدف آمریکا در خاورمیانه را نابودی عملی دین دانست و افزود: استکبار جهانی با ایجاد گروهک منحرف داعش به عنوان جنگ 30 ساله در اروپا بین کاتولیک ها و پروتستان های خسته از جنگ می گویند ما نمی کنیم. اصلاً اسلام را می‌خواهد و تنها سردار سلیمانی را یکی از مهم‌ترین موانع برنامه‌های خود می‌دانست و برای رفع آن تلاش می‌کرد.

به گفته پسر عموی سردار قاسم سلیمانی، وی نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه دیپلماسی بین المللی نیز فعالیت داشته است و ایجاد شرایط برای همکاری منطقه و آمریکا از اقدامات مهم وی است.

این استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی با اشاره به خسارت 7 میلیارد دلاری به عراق و سوریه اذعان داشت: حاج قاسم نقشه آنها را برای ایجاد خاورمیانه جدید نقش بر آب کرد و به همین دلیل تئوری شوم کشتن این فرمانده مقاومت را در دستور کار قرار داد.

پسرعموی با بیان اینکه خداشناسی، ولایتمداری، اخلاص بی بدیل، ایمان بالا و تواضع مثال زدنی را می توان از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی برشمرد، افزود: ایشان با وجود اینکه پس از رهبر معظم انقلاب دومین مرد محبوب ایران بودند، هیچ گاه موفق نشدند. مغرور شد.» او شکست خورد و پیشوای دلها خوانده شد، به گونه ای که خداوند دل ها را به دوستی او معطوف کرد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه توصیف حاج قاسم از مردم سالاری نیازمند ساعت ها صحبت است، افزود: تفکر حاج قاسم برگرفته از تفکر و روحیه جهادی مبتنی بر توجه به مردم و رفع مشکلات و چالش های آنان است که منجر به تشییع جنازه شد. بدن مقدس توسط میلیون ها نفر زیارت شده است.

پسرخاله ادامه داد: اگر بخواهیم به شخصیت والای و کمیاب حاج قاسم پی ببریم باید عمیقاً به دینداری و ولایتمداری ایشان بنگریم زیرا دینداری ایشان در همه عرصه ها در این چهار دهه انقلاب از تبیین شخصیت پست پیشی گرفت. حاج قاسم.

وی با اشاره به اینکه امروز وحدت و انسجام بین کشورهای منطقه مرهون زحمات سردار بزرگ جبهه مقاومت است، گفت: ایشان در سال هایی که فرماندهی سپاه قدس بودند بیش از هزار دیدار با افراد مختلف داشتند. گروه های عراقی و سوری آقا این 8 سال پاسداری مقدس محسوب می شد.

وی در پایان جبهه مقاومت را دست برتر در خاورمیانه دانست و خاطرنشان کرد: محور مقاومت با دشمن معنا پیدا کرد و آمریکا متوجه شد که حضور وی به دلیل مقاومت پیگیر جبهه مقاومت بی فایده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید