شهید ایرلو در جبهه مقاومت در کنار حاج کاسم حضور فعال داشت

ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794703

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهید ایرلو پس از دوران دفاع مقدس دوباره در جبهه مقاومت و به جای جبهه مقاومت در جوار فرمانده دل ها شهید حاج کاسم عزیز مشغول به کار است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح شخصیت شهید ایرلو سفیر کشورمان در یمن اظهار داشت: یکی از برادران وی از فرماندهان دفاع مقدس و از فرماندهان تخریب سپاه بود. تیپ المهدی و فقط سه برادر داشت که همگی شهید بودند.

وی افزود: شهید ایرلو در مبارزات قبل از انقلاب نیز فداکاری کرد و در هشت سال دفاع مقدس در عرصه های جهاد، شهادت و ایثار خوش درخشید و این اتفاق طلایی را در تاریخ پرافتخار خود ثبت کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه قدس افزود: شهید ایرلو نیز پس از دفاع مقدس مجدداً در جبهه مقاومت و در نقاط مختلف جبهه مقاومت با سردار دلا، شهید حاج کاسم عزیز مشغول به فعالیت است و این فعالیت نیز برگ زرینی را در این عرصه بر جای گذاشت. تاریخچه افتخارات این مرد

سردار فلاح زاده گفت: وی در پایان ماموریت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن در خدمت این مردم مظلوم، رنج دیده و مظلوم آن کشور آماده شد و در آنجا نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

وی افزود: شخصیت شهید ایرلو شخصیتی واقعاً متدین، زاهد و مخلص بود و اگر بخواهیم شخصیتی مخلص در بین مجاهدان فی سبیل الله ارائه دهیم، یکی از چهره های مخلص ایرلو بود.

جانشین فرمانده کل سپاه قدس گفت: آن مرد واقعاً ولایتمدار و مرید امام خمینی (ره) و پیرو خالص رهبر معظم انقلاب بود. او سربازی به معنای واقعی کلمه برای اسلام و همچنین جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی و از فرماندهان فداکار همرزمانش و همچنین یک رهبر عادی و مطیع انقلاب بود.

انتهای پیام/ ک

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید