امروز یگان مقاومت حاج کاسم با توطئه های آمریکا در منطقه مواجه است

ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794853

حاج قاسم توانسته است گروهی از نیروهای مقاومت جهان اسلام به ویژه کشورهای اطراف ایران را سازماندهی کند تا در برابر این توطئه بین المللی علیه توطئه ها و نقش های آمریکا در منطقه مقاومت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار یدلا جوانی در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم در دو دهه ای که در مسیر مقاومت حرکت کرده است، تمام نقشه ها و برنامه های دشمنان شکست خورده و شکست خورده است.
وی ادامه داد: آمریکایی ها با کشتن حاج قاسم قوانین بین المللی را زیر پا گذاشتند.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه حاج قاسم پرچمدار مبارزه با تروریسم است، گفت: آمریکایی ها او را با ادعای تروریست بودن به شهادت رساندند که این مایه ننگ ابدی آمریکایی ها خواهد بود.
وی گفت: این اقدام ایالات متحده شاهدی بر سایر شواهد جنایت آمریکایی است که الهام بخش حقوق بشر، صلح، امنیت و ثبات است و در عین حال عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی است.
«آمریکایی ها داستان مبارزه با تروریسم را تعریف می کنند، اما آنها شاهد پرچمدار واقعی مبارزه با تروریسم هستند. دلیل اصلی این است که آمریکایی ها به دنبال خاورمیانه جدید بودند و تروریسم را برای تسلط بر منطقه استراتژیک غرب آسیا ایجاد می کردند.
وی افزود: امروز مقاومت یک واقعیت تمام عیار از شرق مدیترانه تا دریای سرخ و عرب و ارتش بین المللی اسلام است که توسط حاج قاسم ایجاد شده است.
معاون سیاسی امنیتی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز مقاومت یک لشکر بین المللی اسلامی است، گفت:
وی گفت: حاج قاسم موفق شد گروهی از نیروهای مقاومت جهان اسلام به ویژه کشورهای اطراف ایران را سازماندهی کند و به صورت واقعی با تروریسم مقابله کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید