دادستان ارومیه: محمد حسن زاده در درگیری شخصی در بوکان کشته شد/ سعی کردند مرگ این مرد را به اغتشاشات و نیروهای امنیتی نسبت دهند.

دادستان ارومیه: محمد حسن زاده در درگیری شخصی در بوکان کشته شد/ سعی کردند مرگ این مرد را به اغتشاشات و نیروهای امنیتی نسبت دهند.

روز جدید حسن مجیدی دادستان مرکز آذربایجان غربی گفت: محمد حسن زاده در درگیری شخصی کشته شد. وی گفت: افراد مشکوک (حدود 20 نفر) به منزل پدر و مادر مراجعه کرده و قصد داشتند مرگ این مرد را به اغتشاشات و نیروهای امنیتی نسبت دهند و جسد وی را نیز از بیمارستان ربودند.

میزان: دادستان مرکز آذربایجان غربی گفت: محمد حسن زاده در درگیری شخصی کشته شد.

حسن مجیدی، دادستان مرکز استان آذربایجان غربی در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر فوت «محمد حسن زاده» در شهرستان بوکان، گفت: در چند روز گذشته بین دو گروه از مردم درگیری رخ داد. که برخی از آنها سابقه محکومیت و شرارت نیز داشتند.»، در بلوک شهرداری شهر بوکان اتفاق افتاد که منجر به فوت محمد حسن زاده فرزند احمد شد.

وی افزود: مرد ضرب و شتم بلافاصله توسط اطرافیان به بیمارستان منتقل شد که در نهایت جان باخت و به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی بیان کرد: افراد مشکوک (حدود 20 نفر) با مراجعه به منزل پدر و مادر سعی کردند مرگ این فرد را به اغتشاشات و نیروهای امنیتی نسبت دهند و جسد وی را نیز از بیمارستان به سرقت بردند.

مجیدی گفت: پس از اطلاع از موضوع، با اعزام نیروهای امنیتی به محل و با توجه به اقدامات و مذاکره با خانواده متوفی، تحقیقات لازم برای این قتل آغاز شده و جسد به پزشکی قانونی تحویل داده می شود. . مرگ تام بر اثر ضربه چاقو مشخص شد.

وی افزود: جسد پس از صدور گواهی جواز دفن به خانواده متوفی تحویل و در گورستان شهرستان بوکان به خاک سپرده شد.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی گفت: تحقیقات برای شناسایی قاتلان این مرد ادامه دارد و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند و همچنین فرض بر این است که برخی از خلاقیت های مربوط به قتل این مرد از افراد دست اندرکار باشد. در این حادثه، اثر انگشت شما نیست.» حذف از تاریخ.

دیدگاهتان را بنویسید