دادستان کرج: در اعتراضات کرج کشته و مجروح نشد، اما دستگیری هایی صورت گرفته است

دادستان کرج: در اعتراضات کرج کشته و مجروح نشد، اما دستگیری هایی صورت گرفته است

روز جدید : در صورت انحراف اعتراضات از مسیر قانونی و ایجاد تعرض به امنیت و آسایش مردم، دستگاه انتظامی، امنیتی و قضایی موظف به انجام وظایف خود در این زمینه خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز ضمن دعوت مردم به آرامش در اعتراضات اخیر البرز گفت: اگر امنیت تهدید شود زندگی مردم و کسبه را در این شرایط اقتصادی مختل می کند. از مردم می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و ایمن باشند. اعتراضات در البرز هیچ کشته و زخمی نداشت و تنها چند نفر دستگیر شدند که در حال پیگیری است.

حسن مددی روز چهارشنبه 30 شهریور در جمع خبرنگاران افزود: همانطور که در سایر نقاط کشور شاهد تجمع اعتراضی مردم به برخی رفتارها هستیم، در البرز نیز شاهد این معضل هستیم. اما این اعتراضات مسیر قانونی دارد، اگر اعتراضات از مسیر قانونی خارج شود و امنیت و آسایش مردم را تحت تاثیر قرار دهد، نیروی انتظامی، امنیتی و قضایی موظف به انجام وظایف خود در این زمینه خواهند بود. .

وی ادامه داد: امیدواریم مردم فهیم روستا شرایط و ضوابط روستا را بیشتر درک کنند و خویشتن داری و آرامش را حفظ کنند. ما سعی می کنیم کسانی را که از این اصطلاحات سوء استفاده می کنند و قصد حمله به امنیت و اموال مردم را دارند، ردیابی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری مسئولان موضوع در دادگاه حل شود و افزود: از همه به رعایت انضباط و امنیت اجتماعی دعوت می کنیم. در هر صورت اگر امنیت به خطر بیفتد در این شرایط اقتصادی زندگی و کسب و کار مردم را مختل می کند. از مردم می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و ایمن باشند. اعتراضات در البرز تاکنون کشته و زخمی نداشته و تنها چند نفر دستگیر شده و در حال پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید