دادستان کل: دولت یک عمل جراحی بزرگ اقتصادی را راه اندازی کرد. بنابراین پس لرزه ها و نوسانات رخ خواهد داد

دادستان کل: دولت یک عمل جراحی بزرگ اقتصادی را راه اندازی کرد.  بنابراین پس لرزه ها و نوسانات رخ خواهد داد

روز جدید : حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به اجرای طرح تحول اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: لازم است مردم به طور مرتب از اقدامات و روند انجام آن مطلع شوند.

دادستان کل کشور اجرای طرح تحول اقتصادی دولت را تشریح کرد و گفت: مردم باید به طور مرتب از اقدامات و روند آن مطلع شوند.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در سفر به کرمانشاه با اشاره به التهابات بازار در پی اجرای طرح تحول اقتصادی دولت، اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت عملیات بزرگی را بر روی اقتصاد کشور انجام داده است، پس لرزه ها و تکانه ها خواهد بود. و برخی نوسانات و التهابات در بازار طبیعی است.

وی به ایسنا گفت: باید بتوانیم با حکمرانی کلی و همه جانبه و با کار کارشناسی این تکانه ها را به حداقل برسانیم تا مشکلات ناشی از این اصلاحات که طبیعی هم هست را به حداقل برسانیم.

دادستان کل کشور افزود: دولت و کارشناسان اقتصادی باید به طور مرتب کارهای انجام شده را به مردم اطلاع دهند چرا که به آنها کمک می کند.

وی یادآور شد: از سوی دیگر فعالان اقتصادی و افرادی که در زمینه تامین نیازها و نیازهای مردم فعالیت می کنند نیز باید در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند و در این شرایط به حداقل سود راضی باشند. که می توانید به دولت و مردم کمک کنید.«و نیازهای مردم را با هزینه ای معقول تامین کنید.

منتظری با اشاره به برخی از انباشتگی ها و سوء استفاده هایی که برخی برندگان نسبت به شرایط فعلی داشته اند، گفت: اگر افرادی هستند که می خواهند در این شرایط با انباشت کالا برای رفع نیاز مردم مشکل و کمبود ایجاد کنند، مطمئن باشید که در وهله اول. خداوند متعال از مردم انتقام خواهد گرفت و اموال مردم به راحتی به حلقومشان راه نمی یابد و قوه قضاییه در درجه دوم با آنها برخورد خواهد کرد.

وی افزود: انتظار و انصاف این است که در این شرایط همه باید دست به دست هم دهیم تا مردم در رفاه نسبی باشند و مشکلاتشان حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید