دادستان کل کشور: مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس قم احتمال انجام اعمال مجرمانه عمدی را نشان می‌دهد.

دادستان کل کشور: مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس قم احتمال انجام اعمال مجرمانه عمدی را نشان می‌دهد.

پس از وقوع چندین فقره مسمومیت در مدارس قم و نگرانی های مطرح شده در این زمینه، دادستان کل کشور با ورود به موضوع دادستان و انقلاب، مرکز استان قم را موظف به پیگیری و تصمیم گیری ویژه در خصوص پرونده قضایی کرد. مقصران احتمالی در پیام حجت الاسلام منتظری آمده است: اخبار دریافتی از روند نگران کننده نوعی مسمومیت در برخی از مراکز آموزشی قم حاکی از احتمال انجام اعمال مجرمانه عمدی است که باید مورد توجه و پیگیری دقیق قرار گیرد.

پس از وقوع چندین فقره مسمومیت در مدارس قم و نگرانی های مطرح شده در این زمینه، دادستان کل کشور با ورود به موضوع دادستان و انقلاب، مرکز استان قم را موظف به پیگیری و تصمیم گیری ویژه در خصوص پرونده قضایی کرد. مقصران احتمالی

در پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور به دادستان قم آمده است:

نام خدا

حجت الاسلام آقای قریب دادستان محترم و انقلاب قم

سلام؛

اخبار اخیر از روند نگران کننده مسمومیت در برخی از مراکز آموزشی قم حاکی از احتمال انجام اعمال مجرمانه عمدی است که باید مورد توجه و پیگیری دقیق قرار گیرد.

اگرچه مقامات محترم آموزش و پرورش، بهداشت و اطلاعات در حال پیگیری موضوع هستند، اما لازم است جنابعالی به عنوان دادستان با جدیت، سرعت و دقت بیشتر موضوع را پیگیری و با همکاری مراجع ذیربط ریشه یابی کنید. و رفع حادثه شود در اسرع وقت نسبت به رفع نگرانی شهروندان محترم و اولیای دانش آموزان عزیز و در صورت وجود سهل انگاری یا اشتباه در این امر و یا در صورت وجود توطئه اقدام قاطع و قانونی نموده و نتیجه را حسابرسی نمایید.

محمدجعفر منتظری

دیدگاهتان را بنویسید