داستان تلخ مهاجرت قهرمانان / ورزشکاران از ما، افتخار او به دیگران!


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843490

ورزشکار خوشبین آذربایجان شرقی به عنوان عضو استان کوم در مسابقات بین المللی دوومیدانی جایزه گرفت!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، ثمین جعفرزاده بانوی دوومیدانی تبریزی در مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) مشهد موفق شد با رکورد 56.90 ثانیه نایب قهرمان ماده 400 متر شود و به مدال نقره دست یابد.

این ورزشکار جوان و 17 ساله استان آذربایجان شرقی که رکورددار مسابقات داخل سالن کشور نیز هست به عنوان نماینده استان کوم در این مسابقات شرکت می کند و افتخار می کند! این موضوع شگفت انگیزی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علت کوچ جعفرزاده به قم و حضور در مسابقات زیرمجموعه استان، ناکارآمدی پیگیر هیات دوومیدانی آذربایجان شرقی مقابل هوشیاتی تبریز بود.

اتفاق تلخ ورزشی در استان آذربایجان شرقی که بی شک یکی از دلایل اصلی بی توجهی به موضوع مهم تخصص و انتخاب یا حتی جذب افراد کم تجربه در هیئت های ورزشی است.

متأسفانه در بسیاری از تیم های ورزشی افرادی که در قلب این تیم ها قرار دارند و با تجربه خود می توانند مسیر شکوفایی و پیشرفت را هموار کنند از قلم افتاده و افرادی که فقط به دنبال رزومه هستند استخدام می شوند.

نتیجه اینکه آذربایجان شرقی به عنوان یکی از مهدها و استانی همیشه پرافتخار در دو و میدانی، جز مهدی پیجهان و زهره عبدالحسینی نایب قهرمان جام امام رضا(ع) عنوانی کسب نکرده و در شیب تند قرار دارد. شیب. ایناهاش.

لازم به ذکر است که نمونه بارز انتخاب های غیرتخصصی یا غیرورزشی در هیئت های ورزشی استان ها انتصاب رئیس هیئت اسکیت در ماه های اخیر است که جنجال ها و انتقادات تند زیادی را به دنبال داشته است که منجر به تغییراتی در استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید