داعش با کمک آمریکا به دنبال ورود مجدد به عراق است

سخنگوی حزب الله در عراق تاکید کرد که در پی این تهدیدها، نیروها در منطقه الکرمه مستقر شده اند.

الحسینی گفت که حضور نظامی در منطقه با هدف جلوگیری از هرگونه شکاف امنیتی و مقابله با تحرکات داعش است.

سخنگوی کتب حزب الله زمانی اظهاراتی را مطرح کرد که رسانه ها روز یکشنبه گزارش دادند که تعداد زیادی از کتاب های حزب الله مربوط به عراق به استان الانبار در غرب عراق ارسال شده است.

در پی انتشار این خبر، ستاد اطلاعات امنیتی عراق نیز در بیانیه ای اعلام کرد: تعدادی از رسانه ها از ورود کاروان نظامی یکی از گروه های مسلح به انبار بدون دستور نظامی خبر دادند.

در این بیانیه آمده است: در اینجا می خواهیم توضیح دهیم که این کاروان مربوط به دلاورمردان بسیج مردمی است که در پایان تعطیلات برای انجام وظایف خود به مقر خود اعزام شده و عازم شهر السید هستند. قائم. “

در این بیانیه آمده است: نیروهای بسیج مردمی بخشی از ساختار امنیتی و نظامی عراق هستند و حضور این نیروها رسمی است و رسانه ها باید از شایعه پراکنی در این موارد خودداری کنند.

گفتنی است، محمود الهاشمی، رئیس موسسه مطالعات راهبردی الاتحاد عراق اخیرا از هدف آمریکا از استقرار 3000 تروریست در زندان های سوریه و احتمالا اعزام آنها به عراق برای ایجاد بحران خبر داده بود.

الهاشمی گفت: دلیل زنده ماندن و حفاظت از این تعداد تروریست و قرار دادن آنها در زندان های سوریه چه به معنای و چه در اردوگاه الحول، بی ثباتی منطقه است که آمریکا از طریق آن تلاش می کند تا اعزام تروریست به کشورهای عربی برای افزایش ناامنی و بحران.

دیدگاهتان را بنویسید