دانشگاه های علوم پزشکی به دانشجویان بدون حجاب خدمات ارائه نمی دهند

دانشگاه های علوم پزشکی به دانشجویان بدون حجاب خدمات ارائه نمی دهند

معاون وزیر بهداشت از بازگشایی دانشگاه ها در سال جدید خبر داد و از دانشجویان عزیزی که به رسالت علمی و فرهنگی خود علاقه مند هستند و خود را موظف به رعایت موازین قانونی و حرفه ای می دانند، قدردانی می کند و تصریح کرد: مراکز آموزشی کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه خدمات به معدود دانشجویان بدون حجاب معاف می شود.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: با بازگشایی دانشگاه‌ها در سال جدید، دانشگاه‌های علوم پزشکی از ارائه خدمات به معدود دانشجویان بی حجاب معاف خواهند شد.

دکتر عباس شیراوگن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، بازگشایی دانشگاه‌ها در سال جدید را تبریک گفت. مربوط به ماه مبارک رمضان شد و درخواست استفاده از این امتیاز را نمود. جوانان تجدیدناپذیر باید با همت و تلاش فراوان خود و معلمان خود در این ماه و در سال «کنترل تورم و رشد تولید» از برکات این ماه و در سال «کنترل تورم و رشد تولید» برای ترویج فرهنگ کارآفرینی و تولید علم سلامت که لازمه تحقق آن است بهره ببرند. از این هدف

متن کامل پیام معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

به نام خدا

بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی در سال جدید را که با ماه مبارک رمضان و دارای نشان دو منبع قرآن و طبیعت است، به دانشجویان عزیز و محترم تبریک می گویم.

بهار و رمضان هم دانش آموزان و هم معلمان را به نوشیدن و قیام معنوی تشویق می کند.

امید است با بهره گیری از امتیاز بی بدیل جوانی، از فرصت این ماه پر برکت و رحمت و برکت الهی استفاده نموده و پیوند خود را با خداوند متعال تحکیم نموده و در بهار سر زلال، شعائر الهی، ذکر و شعائر الهی، دل و جان را بشویم. دعاها معنویت را ذخیره و عادت خوب زندگی کنیم.

از خداوند متعال در سال جدید که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سال «کنترل تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، با همت والای معلمان و دانش آموزان برای رسیدن به تولید علم و فناوری بومی از خداوند متعال خواستاریم. ، که برای تحقق این هدف ضروری است.

همچنین از دانشجویان عزیز می خواهیم لباس حرفه ای را که با گوهر گرانبهای «عفت» همراه است و از ارزش های انسانی و اخلاقی شمرده می شود، رعایت کنند تا دختر دانشجوی مسلمان در میانه تولید علمی از ظاهر خود شناخته نشود. اما با علم و اندیشه و با حجاب و حیا و حفظ کرامت او در راه اعتلای علمی او قدم بگذارد.

دختر دانشجوی ایرانی متعلق به ملت بزرگی است که برای رسیدن به استقلال قیام کرد و با تلاش مردان و زنان مومن و فداکار خود، علیرغم ادعای دنیای غرب که از رنسانس تنها بوده، اداره کشور خود را به دست گرفت. تمدن نسخه‌های تمدنی خود را می‌داند و فقط برای سایر ملل تجویز می‌کند تا در علم و فناوری و همچنین در فرهنگ و سبک زندگی مستقل باشند و بر اساس ارزش‌ها و هنجارهای خود عمل کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از دانشجویان عزیزی که به رسالت علمی و فرهنگی خود علاقه مند هستند و خود را ملزم به رعایت پوشش قانونی و تخصصی می دانند، تصریح کرد: مراکز آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قادر به ارائه خدمات نیستند. خدمات به معدود دانش آموزانی که حجاب اسلامی ندارند معذور است.

دیدگاهتان را بنویسید