مسئولان به حرف نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گوش نمی دهند/عدم پرداخت حقوق به موقع


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913111

نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشار از پرداخت نشدن چند ماه حقوق گلایه داشتند و خواستار رسیدگی کارکنان به این موضوع شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شام ما; نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مدتی است که از عدم پرداخت به موقع حقوق و حتی تاخیر چندین ماهه خود گلایه دارند.

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر وسعت زیادی دارد و به گفته نیروهای رسمی حتی به صورت غیررسمی بودجه و درآمد این دانشگاه بسیار بالاست اما نیروهای شرکتی همواره از عدم پیگیری و رسیدگی به مشکلات خود گلایه دارند.

نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی از نداشتن تعهد شغلی بسیار آزاردهنده هستند و از نظر کار و بار کاری حتی از یک نیروی رسمی در کادر اداری این دانشگاه سنگین تر است اما متأسفانه تلاش های این گروه از سوی مسئولان نادیده گرفته می شود

مسئولان باید به صدای قدرت های شرکتی گوش دهند

در همین رابطه یکی از نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: راننده سرویس حمل و نقل کارکنان معاونت علوم پزشکی هستم و وظیفه محوله را انجام خواهم داد.

وی افزود: حداقل این دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از پرداخت به موقع حقوق ما کوتاهی نکند و در این شرایط و شرایط اقتصادی کارکنان شرکت را تهدید به اخراج کند.

این نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: از مسئولان مربوطه می خواهیم به مشکلات آنها رسیدگی کنند و صدای این قشر زحمتکش را که هیچ تعهدی در زمینه امنیت شغلی ندارند بشنوند.

برقراری عدالت و رفع مشکلات کارکنان شرکت ها از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است.

سعید محد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه مشکلات نیروهای شرکتی در حال بررسی است، اظهار داشت: در واقع برقراری انصاف در پرداخت دستمزدها و حل مشکلات معیشتی، نیروهای شرکتی به عنوان اصلی ترین محور هستند. بدن، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه.

وی افزود: پرداخت حقوق کارکنان این شرکت از برنامه های اولویت دار است که توسط دانشگاه علوم ایرانشار دنبال می شود.

این مسئول تصریح کرد: بررسی ها و پیگیری های لازم برای افزایش درآمد و تقاضای نیروهای شرکتی نیز با رفع نواقص از جمله بند اضافه کاری کارکنان و همچنین نوبت کاری برای کارکنان چرخشی و ماموریت نیروهای شرکتی در دستور کار جدید است. تجزیه و تحلیل تصحیح و بلافاصله مانده را پرداخت کنید.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت یک سازمان در گرو نیروی انسانی کارآمد و اثربخش است، قطعاً کارایی با فعالیت ها و خدمات و رضایت شغلی ارتباط مستقیم دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید