دانش آموزان علی آبادی خرابه ماندند/ حفاری های نادرست خطرناک شد

ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780130

صبح امروز دیوار مدرسه غیردولتی فرشتگان در علی آباد کاتولوس بر اثر گودبرداری های نادرست فروریخت و دانش آموزان و معلمان این مدرسه مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; حفاری های ناجوانمردانه بار دیگر خطرناک شد و امروز یک سری وحشت دیگر را در دل دانش آموزان و معلمان مدرسه غیرانتفاعی «فرشتگان» علی آباد کتول ایجاد کرد. حوالی ساعت 10 امروز، دیوار مدرسه فروریخت و دانش آموزان و معلمان مجروح شدند.

حفاری های نامناسب در مدرسه علی آباد کتول حادثه ساز شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه گلستان، مدیر روابط عمومی گلستان پس از این حادثه گفت: بر اثر ریزش دیوار مدرسه در علی آبادکتول تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان مجروح شدند.

علی متکی افزود: مصدومان این حادثه برای مداوا از طریق آمبولانس هلال احمر شهرستان علی آباد کتول به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: ریزش دیوار مدرسه به دلیل گودبرداری در مجاورت ساختمان بوده است.

دو نفر روانه بازداشتگاه شدند

دادستان علی آبادل از دستگیری دو نفر در رابطه با ریزش یک مدرسه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما حسینعلی ایزد گفت: صبح امروز بر اثر حفاری غیرمجاز ساختمان یک مدرسه غیردولتی در علی آباد کتول ریزش کرد و تعدادی از دانش آموزان و معلمان مجروح شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام سیگنال، با حضور در محل و انجام میدان، پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای علی آباد بررسی و تمامی عوامل مرتبط با حادثه به دادسرا فراخوانده شدند. “

ایزد گفت: مالک زمین نزدیک مدرسه که در حال حفاری بود و مسئول ساختمان پلیس شهرداری علی آباد کتول نیز دستگیر شدند.

مدیرعامل هلال احمر علی آباد کتول در خصوص جزئیات این حادثه گفت: تعداد مصدومان ریزش دیوار مدرسه در علی آباد کتول به 14 نفر رسید.

افشانی گفت: 14 نفر بر اثر ریزش دیوار مدرسه ابتدایی در این شهر مجروح شدند که 10 نفر از آنها دانش آموز کلاس اولی بودند.

باید بگویم؛ محل مصدومیت توسط تیم های عملیاتی و جستجو پاکسازی شد و مصدومان که 14 دانش آموز و معلم هستند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند و حال عمومی مصدومان عادی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید