دانش آموزان مبتلا به بیماری عروق کرونر در کلاس درس شرکت نمی کنند


ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808147

صیادی با اشاره به پیشگیری از حضور دانش آموزان مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در مدارس منشان گفت: این موضوع در تمامی مدارس شهرستان منشان رسیدگی می شود و تمامی کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی صیادی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به نحوه آموزش و کیفیت آموزش در شهرستان ماهنشان گفت: هیچ مشکلی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان وجود ندارد.

وی گفت: برنامه های آموزشی بر اساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی ستاد پیشگیری ولیعهد در منطقه ماهنشان برگزار می شود.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ماهنشان گفت: والدین، مدیران و معلمان در برگزاری کلاس ها و جلوگیری از ورود دانش آموزان دارای علائم به کلاس Crown Virus در مدرسه، توجیه پذیر هستند.

وی با بیان اینکه بخشداری منشان یکی از مناطقی است که برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مدارس مورد تقدیر قرار گرفته است، گفت: دانش آموزانی که علائم بیماری را گزارش می کنند به مدرسه نمی آیند و در شهرستان منشان مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صیادی با بیان اینکه در صورت تصمیم ستاد کرونا برای آموزش مجازی آموزش مجازی را در دستور کار قرار خواهیم داد، افزود: خوشبختانه شرایط آموزش مجازی و دسترسی دانش آموزان به اینترنت در منشان بسیار بهتر از گذشته شده است.

وی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری، افزود: هر تصمیمی در خصوص آموزش مجازی یا مستقیم، می توانیم دروس را از این طریق برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید