دانش آموزان وقایع فتنه 88 را مرور می کنند تا از اهداف دشمن در ناآرامی های اخیر آگاه شوند


ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921105

سلحشوری کارشناس مسائل سیاسی گفت: نوجوانان و دانش آموزان حوادث اغتشاشات سال 88 را مرور کنند تا از اهداف دشمن در اغتشاشات اخیر آگاه شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جلیل سلحشوری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به سالروز حماسه 18 آذر اظهار داشت: در فتنه 88 و زمانی که فضا غبارآلود بود برای کشف دروغ ; عشق به وطن عامل تباهی ملت و اتحاد و حمایت از آرمان های جمهوری اسلامی در برابر دشمنان شد.

وی ادامه داد: آرمان های انقلاب اسلامی بر اساس اهداف دین مبین اسلام ترسیم شده است و همین موضوع دشمنان را از تلاش مستمر برای جلوگیری از گسترش تفکر الهی انقلاب اسلامی ایران به سوی ایران بیم داده است. تمام دنیا جهان و تلاش برای تسریع در پیشرفت این انقلاب، کند کردن یا توقف آن، اما همیشه و در مقابل همه این مشکلات، مردم پشت نظام ایستادند و نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با روش های مختلف در صدد نابودی و توقف این انقلاب بوده است، تصریح کرد: مردم ایران در 18 آذر 87 نشان دادند که دشمنان و دشمنان خود را می شناسند. انقلاب بسیار خوب است و هرگز فریب حیله و نیرنگ را نخورده‌اند.

سلحشوری با توصیه به مطالعه و مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی به جوانان کشور گفت: بازخوانی این وقایع قطعا نسل جدید را با ترفندها و نقشه های دشمنان آشنا می کند و از تکرار حوادثی مانند فتنه 88 و آن پرهیز می کند. همچنین از شورش های 1401 جلوگیری خواهد کرد

این کارشناس مسائل سیاسی در نهایت تصریح کرد: بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی مردمی هستند که در لحظات حساس انقلاب پرشور و استوار بودند و این حضور باعث شده است که نظام جمهوری اسلامی ایران علی رغم گذشت بیش از 40 سال و تلاش های بی شمار دشمنان همچنان پابرجا ایستاده و رو به جلو حرکت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید