دانش آموزان در مطالعه وقایع 22 آبان باید ظلم دشمن را درک کنند



وی ادامه داد: امروز ملت ایران در راس هرم خبری جهان قرار دارد و این نشانه ترس از دشمن است. ما کشوری با یک میلیارد و 200 میلیون نفر داریم که بزرگترین اقتصاد دنیا را دارد، اما ایران مورد هجوم دشمن است که نشان از ارزش های نهفته در این کشور دارد و ثابت می کند که راه ما درست است. و منافع آنها در خطر است.

رحیمی نژاد با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند ما را هدایت یا گمراه کنند و دشمنی آنها به خاطر در خطر بودن منافع آنهاست، تصریح کرد: ما در مقابل دنیای آنها ایستاده ایم و دنیا به خاطر قدرت نظامی ما نیست، بلکه به خاطر قدرت افکار ماست. او از ایران استقبال می کند و به همین دلیل دشمن از سوی او احساس خطر می کند و به هر وسیله ای متوسل می شود تا مردم ما را از مسیر و اهداف خود باز دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه دشمنان در صورت ایجاد فاصله بین کشور و نسل جوان به اهداف خود خواهند رسید، تصریح کرد: ایران به برکت اسلام و ارزش ها پایدار مانده و با همه چیز مقابله کرده است. حملات و استواری آن ثابت شده است

رحیمی نژاد یادآور شد: ایران در همه جا توسعه یافته، مهد تمدن و فرهنگ شده است. اگر امروز هند 120 میلیون مسلمان دارد و آثار فاخر و ارزشمند تمدن ایرانی و اسلامی را در اختیار دارد، این اثر وجودی ایران است.

وی ادامه داد: دشمنان ما می خواستند بگویند ایرانی بودن با اسلام و تمدن سازگاری ندارد و باید یکی را بپذیریم اما ایرانی ها توانایی پذیرش این سه فرهنگ را در کنار هم دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بدخواهانی که هرگز قدم مثبتی برای ما برنداشته اند می گویند حامی ملت ما هستند اما دروغ می گویند.

وی همچنین به یوم الله 22 آبان اشاره کرد و افزود: 22 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، روزی که هر ساله مردم ما به خود می آیند و متوجه می شوند که چه ضرباتی از دشمن خورده اند.

رحیمی نژاد با بیان اینکه باید آنها را به فرزندان خود منتقل کنیم، تصریح کرد: اگر می خواهیم موفق باشیم باید ذهن فعال داشته باشیم زیرا همه شما توانمند هستید و باید قدر خود را بدانید و منشأ خیر ملت و اسلام گرانقدر باشید. جامعه.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: سیزدهم آبان را بخوانید و کمتر به صحبت ها توجه کنید و به سراغ منابع مکتوب بروید و ببینید چه ظلم هایی به ملت ما روا شده است.

وی گفت: باید نشان دهیم که یک ایرانی همچنان یک ایرانی است و قبل از اینکه فردی عاطفی باشد، متفکر و متفکر است و ارزش های خود را مقدم بر هر احساس فردی می داند.

رحیمی نژاد از دانش آموزان خواست با حضور پرشور در راهپیمایی 22 آبان حمایت خود را از نظام و کشور و فرهنگ غنی ایران نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید