داور در چند صحنه اشتباه کرد


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906608

بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل هواداران اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارسلان مطهری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: حرفی برای گفتن ندارم و سه امتیاز را گرفتیم اما الان فوتبال در اولویت نیست.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام خواهیم داد. همانطور که گفتم صبر آتش را روشن نگه می دارد.


رزاوند: داور در چند صحنه اشتباه کرد

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هواداران گفت: داور در چند صحنه وسط زمین اشتباه کرد که یکی دو موقعیت برای ما و یک یا دو موقعیت برای آنها و نمی توان گفت که داور مسابقه را اعلام کرده است

وی ادامه داد: خدا را شکر در این دیدار سخت پیروز شدیم و توانستیم 3 امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.


نیک نفس: طرفدار گربه سیاه استقلال است

زبیر نیک نفس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: اتفاقات روزهای گذشته را به مردم ایران تسلیت می گویم و امیدوارم شرایط برای مردم هر چه بیشتر بهتر شود. – به زودی. در مورد بازی هم باید بگویم که استقلالی ها گربه سیاه هستند چون هر وقت با آنها بازی می کنیم بازی سخت می شود.

وی افزود: تیم هواداران تیم خوبی است و می خواستیم از گلی که به ثمر رساندیم دفاع کنیم. بعد از مصدومیت چند هفته ای بازی نکردم و الان خوب هستم.


مهری: خدا را شکر 3 امتیاز بازی را کسب کردیم

سید مهری پس از پیروزی مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: ابتدا به مردم عزیز شیراز و همچنین کشورم تسلیت می گویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی در کشورمان نباشیم. بازی بسیار خوبی مقابل هواداران داشتیم و توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

فوتبالیست استقلال درباره حواشی این بازی گفت: چنین حاشیه ای در بازی وجود نداشت. داور در یک صحنه محبی را با کارت زرد جریمه کرد و با توجه به اینکه فکر می کردیم او 4 کارت گرفته بود، نگرانی وجود داشت، اما وقتی متوجه شدیم به او 4 کارت داده نشده بود، همه چیز آرام شد.

مهری در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا رفتار بازی نسبت به شما در زمین خشن بوده است؟

دیدگاهتان را بنویسید