دبستان پایه علمی و آموزشی دانش آموزان است/ آموزش از راه دور آسیب های زیادی وارد کرده است


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820891

ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه دوره ابتدایی در واقع پایه علمی و آموزشی دانش آموزان است، گفت: بر این اساس نقش تربیتی معلمان در این مدرسه چشمگیر است و باید برای جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان برنامه های قابل قبولی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی صبح امروز در جلسه برنامه جبران و تثبیت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی استان اظهار داشت: به خصوص مقطع ابتدایی ورود پیدا کرد و افت جدی در این زمینه داشتیم. تحصیلات.

وی با اشاره به اینکه دبستان در واقع پایگاه علمی و آموزشی دانش آموزان است، ادامه داد: بر این اساس نقش آموزشی معلمان در این مدرسه قابل توجه است و باید برنامه های قابل قبولی برای جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان انجام شود.

اکبری افزود: دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت مهم در آموزش و پرورش است بنابراین باید از پتانسیل و ظرفیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، خادم یاران رضوی، انجمن اولیا و مربیان و بسیج دانش آموزی و مربیان استان برای اجرا استفاده شود. طرح و آموزش این دانش آموزان».

در این دیدار عصمت بدخشان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی با تشریح عملکرد دانش آموزان در مقطع ابتدایی گفت: به منظور ایجاد عدالت در آموزش و دسترسی برابر به فرصت های یادگیری، برنامه جبران و تثبیت یادگیری محقق می شود.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر قلب و با توجه به اینکه آموزش دانش آموزان به صورت مجازی انجام می شد، برخی از دانش آموزان به دلیل آموزش مجازی و یا محرومیت از دسترسی به شبکه شاد از آموزش با کیفیت لازم برخوردار شدند. .

این مسئول یادآور شد: لازم به ذکر است از فرصت باقی مانده در سال تحصیلی جاری با توجه به وجود مدارس برای جبران تحصیل این دانش آموزان استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید